Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Sınırlar arasında (3)

Sınırlar arasında (3)
 

Bugün TRT 1'de 23:00 'da yayında olacağını duyunca önce şaşırdım , ardından sevinç , akabinde mücadelesini kazanmış olduğunun anlaşılması ile gurur duydum onunla. Banu Avar'dan bahsediyorum. İstifaya zorlanan , programı tekrar tekrar yayın saati değiştirilerek yıldırılmaya çalışılan , doğruları söylediği için haksız muamele gören Banu Avar'dan...

Ben bu akşam 23:00'da ekran karşısında olacağım. Onu destekleyen herkesinde aynı şeyi yapmasını tavsiye ederim. Duyarlı her vatansever gibi aydınlanmak , uyanmak ve gerçekleri görmek için ...

Daha önce konu ile ilgili iki blog yayınlamıştım ve "doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" atasözüne uygun şekilde de davranıldığını eklemiştim.

Maalesef uyutulmaya çalışıldığımız şu günlerde , bizlere doğruları söyleyen ve bizlere dönen dolapları olabildiğince açık bir şekilde anlatan bu kaleme ihtiyacımız var.

Bir önceki bloguma yorum yazan 11 kişi ve okuyan 255 kişiye de ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Konuya gösterdiğiniz hassasiyetten ötürü.

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..