Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sinirliliğimiz Baş Belamız

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

 

En büyük sıkıntımız sinirliliğimiz

Bakıyorum şöyle

Yakınlarıma

Çevreme

Ülkeme

Siyasilerimize

Çoğunluğumuz

Sinir satıcısı  haldeler

 

Sen

Ne söylersen

O kendine hakaret sayıyor

 

Başlıyor

Sinirlenmeye

Sinirli

Sinirli

Karşılık vermeye

 

Kardeşim

Ben seni kızdıracak

Bir söz söylemedim

Bir davranış sergilemedim

Diyorsun

 

Anam

Anam

Anam

Sen misin bunu söyleyen

 

Öyle karşılık alıyorsun ki

Akıllı isen

Susup çekilip gidiyorsun

 

Ya akıllı değilsen

Başlıyorsun sen de

Sinirli sinirli konuşup

Karşılık vermeye

 

İş nereye varıyor biliyor musunuz

Biliyorsunuz

Biliyorsunuz

Biliyorsunuz tabii ki

Çünkü

Sen de yaşıyorsun bu olguyu

Ya

Önce sinirlenen sen oluyorsun

Ya da

Sinirlenene sinirlenen sen oluyorsun

 

Hiç yere

Kavgaya dövüşe varıyor iş

 

Bu olgu

Her zaman

Herkesin başına gelebilir kardeşlerim

 

Ben

Allaha sığınıyorum bu konuda

Sürekli

“Allah’ım

Şu sinirli insanlardan beni uzak tut

Beni

Sinirlilikten de uzak tut Allah’ım”

Diye

Yakarılarda bulunuyorum

 

Burada

Bu sinirlilikten kurtulalım diyorum

 

İlişkilerin

Anasını belleyen sinirliliktir

 

Sinirli davranışlar

Genellikle

Sinirli karşılık getiriyor

Bu da

İlişki bozukluğu yaratıyor

 

İlişki bozukluğu

İleri safhada

Düşmanlığa varıyor

Birbirimize atacak bir kurşunumuz

Olmuyor

 

Bu durum

Çok yanlış canlarım

 

Hem Allah katında

Hem dünya yaşamında

Bu böyle

 

Allah inancı taşıyanların

Kesinlikle

Sinirli halden uzaklaşmaları gerekir

Çünkü

Ahirette Allah yanında yer almak

Yani

Cennette yer almak

Tamamen

Barış yaratıp

Barış bozulmasına karşı olmakla

Gerçekleşiyor

 

Hal bu

Gerçek Allah sevgisi taşıyanların

En büyük göstergesi

Barış yanlılığıdır

 

Bunu yaşamayanların

Allah Dostluğu su götürür

Allah tarafından da sevilmezler

 

Bu bağlamda

Sinirliliğimizi gidereceğiz

Doktor yoluyla

İnanç yoluyla

Akıl yoluyla

Bu konuya doğru yaklaşacağız

 

Son sözüm

“Sabırlı olalım sinire esir olmayalım

Sevgiyi

Saygıyı

En önde tutalım

Sevilelim

Sayılalım

Kam alalım şu dünya yaşamından”

 

Sinirsiz yaşam

Sizlere yakışandır canlarım

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..