Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Nurettin Erdoğan Yönetici

http://blog.milliyet.com.tr/nurettinerdogan

11 Haziran '16

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Sirk görmek istemiyorum ülkemde

Sirk görmek istemiyorum ülkemde
 

SİRKLERE GİTMEYELİM, HAYVANLARA İŞKENCEYE ORTAK OLMAYALIM


Bir video izledim. Şirin hayvancıklar. O kadar güzeller ki, bir sirkte gösteri yapıyorlar. O videoyu sayfamda paylaşmaktan bir insan olarak utandım. Çünkü o hareketleri öğretmek için o hayvanlara öyle işkenceler yapıyorlardı ki, yüreğim dayanmadı.

İzlediğim videoların birinde bir maymun, elleri arkadan bağlanmış. Boynuna bir ip bağlanmış ve tavana asılmış. Ancak yere düşmemek için iki ayağının ucunda yürüyebiliyor. Ayağı yerden kesilirse boğulacak. bir insan müsveddesi de elinde bir kırbaç, vuruyor ve yürü diyor. Tabii bu arada bir de müzik çalıyor. Hayvan sirkteki gösteride o müziği duyar duymaz da boğazından yine bağlı zannediyor kendini ve ayaklarının ucunda ve ellerini de arkaya bağlayarak yürümek zorunda kalıyor korku içinde. İnsanlar da kahkahalarla gülüp alkışlıyorlar elleri kızarana kadar.

Fillerin ve daha birçok hayvanın dans etmesi de ayrı bir işkence ile yapılıyor. Ayağının altına kızgın bir sac konuyor ve sirkte hayvan o müziği duyar duymaz, ayağı yanacak zannedip başlıyor ayağını hızlı hızlı kaldırıp indirmeye ve yine alkışlar..

Bizim yapacağımız bir şey yok. Ancak şunu söyleyebilirim ki, sakın Sirk'lere gitmeyin. Benim elimde olsa, o sirkleri bu ülkeye asla sokmam. Sakın gidip de o işkencecilere para kazandırmayın. Sirkler, Hayvanlara dünyanın en kötü işkenceleri yapılan modern İşkence mekanlarıdır.

Bence o sirk'lere gidenler de, o işkenceleri yapanlar kadar suçlu ve onlar kadar canidirler.

Haydi kampanya başlatalım;  SİRK GÖRMEK İSTEMİYORUM ÜLKEMDE 

 
Toplam blog
: 41
: 702
Kayıt tarihi
: 31.05.16
 
 

Kabataş Liseli olan Nurettin Erdoğan, ömür boyu eğitime inanan bir yönetici. Küçük yaşlarda girdi..