Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yatağımdaki cam kırıkları

Yatağımdaki cam kırıkları
 

Neden nefes alıyorum ve bu dünyadaki kalma amacım nedir bilmiyorum. Her şey anlamını yitirmiş gibi geliyor. Şu ana kadar yaptığım, yaşadığım, gülümsediğim, ağladığım hiç bir şeyin önemi yok gibi. Rotasını yitirmiş, nereye gittiği belli olmadan sürüklenen gemiler gibiyim.

Nasıl bu hale geldim hatırlamıyorum. Sorunlar ardı ardına üstüme gelemeye başladığında her şey bitecek, gücüm bunlarla baş etmeye yetmeyecek gibi geliyordu.. Hala böyle hissediyorum. Onlar durup dinlenmeden geliyor ve ben onlara kendi çapımda karşı koymaya çalışıyorum.. Bazen nefessiz, güçsüz kalıp düşüyorum.. Üzerimden öyle hızlı geçiyorlar ki tekrar ayağa kalkıp mücadele etmem zaman alıyor.

Anlamsız gülümsemeler doluyor güne bazen. Düzeliyor muyum acaba? Bak biraz dost sohbeti iyi gelir demiştim. İyi de geldi. Fakat bu incecik sınırı ne kadar koruyabiliriz bilmiyorum.Oysa sıkı sıkıya bağlandım ben sevgimize...Saygıda da kusur etmedim şimdiye kadar.. Neden böyle oldu anlamıyorum. Hayat, sevgim sana az mı geldi?

Bu günler hayat bana küskün, bende hayata. Anlamıyoruz birbirimizi. Çaba gösteriyoruz ama olmuyor işte. Farklı frekanslardayız demek ki... Birbirimize güzel bakmak istiyoruz ama olmuyor... Onun gözlerinde öfke benimkinde ise teslim bayrağı çekmiş bir hüzün var. Oysa her şey ne kadar da güzel başlamıştı.

Sabah uyandığımda boynumdan ayaklarıma kadar keskin acılar hissettim. Sanki yatağım pamuktan değil cam kırıklarından yapılmış gibiydi... Temas eden yerlerde küçük küçük çizikler oluşmuş ve inceden inceye sızlıyordu. Siyaha çalan kırmızı kanlar akıyordu.. Ruhumda kanıyor demek ki... Gücüm tükeniyor ve ben mücadele etmekten yoruldum... Bu çizikler ne zaman geçer acaba?

Yatağımda cam kırıkları var şimdi ruhumda olduğu gibi...

Resim : www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..