Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Siyaset Bu mu Yani

Siyaset bu mu yani ya
Siyaset yaptığını sananlar dışında
Siyaset yapıldığına kanan
Kimseyi bulamazsınız bu ülkede
Bu ülkede de
Dış bir ülkede de bulamazsınız
Bir kere şunu bileceğiz
Siyaset sosyalleşmenin getirisidir
Sosyalleşme de siyasetin getirisidir
Tavuk yumurta örneği
Sosyalleşme olmazsa
Siyaset siyaset olmaz
O olsa olsa hava atma aracı olur
Siyaset siyaset olmayınca da
Sosyalleşme sosyalleşme olmaz
İşte bu canlarım
İşte bugünkü durumumuz bu
Sosyalleşmemiz sosyalleşme değil
Siyasetimiz siyaset değil
Şunu çok iyi anlayacağız canlarım
Sosyalleşme
Uygarlık yoluna girmek
Orada hızla duraksamadan yol almaktır
Sosyalleşirsek eğer
Her yarınımız
Her bugünümüzden daha güzel olacak
İnsanlar
Daha barışçı olacaklar
Daha işbirlikçi olacaklar
Daha sorun çözücü olacaklar
Daha yenilikçi olacaklar
Daha derin düşünecekler
Daha gerçekçi olacaklar
Daha dayanışmacı olacaklar
Daha çoğulcu olacaklar
Ben neysem
Herkes de o olmalı diyecekler
Hem de hiç önünü ardını düşünmeden
Öfke yok olacak
Kızgınlık yok olacak
Kin nefret düşmanlık kaybolacak
Doğruculuk tavan yapacak
Yüzler hep hayra ve barışa dönük olacak
Barış bozuculuk asla para etmeyecek
Toplum
Tepeden tırnağa güzel ahlaka bürünecek
İlişkiler
Yaşayanlara zevk verecek zevk
Eğitim bilimsel eğitim olacak
İnsanlar
Algılayacak beceri kazanacak sezi gücüne erişecek
Ve bilgiyi transfer etmede çok ileri olacaklar
Siyaset canlarım
Kesinlikle barış ortamında ve barışık yapılacak
Bana oy verdi vermedi söylemleri olmayacak
Siyasetin doğası güzelliktir
Siyaset de güzellik üretmek için yapılır
Asla çirkinliklere yer vermez siyaset bünyesinde
Niçin olmasın diyenler
Bu işin bilimini bilmeyenlerdir canlarım
Maddi kazanımlar için
Manevi kazanımlar için siyaset yapılmaz
Siyaset halk için halkla beraber yapılır
Halkı mutlu kılarsa siyasetçi mutlu olur
İşte o zaman
Adı kalıcı olur bu dünyada
Bu dünyadan göçüp giden siyasetçinin de yeri Tanrı katı olur
Benden bu kadar gerisi anlayana canlarım


Yüzünüz hep güleç siyasetimiz barışla yapılır olsun
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..