Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Siyasilere "Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi" dersi lazım

Siyasilere "Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi" dersi lazım
 

Siyasilere " DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ " Dersi Lazım


Bilmem ki büyüklerimize nasıl bir kitap bulsak okutsak ta, " Örnek" olması gerekirken " Ördek" olmamaları gerektiğini. Sayın ERDOĞAN'ı ayırıyorum bir kenara... Artık halk alıştı Sayın ERDOĞAN'ın sokak ağızlarına. Ama Sayın KILIÇDAROĞLU kadar ileri gittiğini hatırlamıyorum. 

Sayın BAYKAL " LAN" diye seslenir, Sayın KILIÇDAROĞLU sokak çocukları gibi "an.. annnn ...." ! Halef - Selef sanırım ipin ucunun biraz kaçtığının farkına varmalılar. CHP halka yaklaşıcam derken, açıkçası bu kadar yaklaşabileceğini hiç düşünmemiştim. 

Sayın KILIÇDAROĞLU, Sayın ERDOĞAN'ı sokak ağzı konusunda kendine " Model" almış diye düşünüyordum ki, boynuz kulağı geçti, hatta biraz da çatallanmaya başladı. 

Ben küçük kızıma " Bak kızım ülkeyi yönetenler" diye gösterirken iki kere düşünmeye başlıyorum. " Bizi yönetenler bunu yapıyor, demek ki doğru" gibi bir fikre kapılır diye korkmuyor değilim. 

Meydanlarda bu lafları alkışlayanlara şaşırıyorum. O kelimeleri milyonların önünde edebilen bir insanı nasıl alkışlıyoruz, nasıl bu kişilere tezahürat yapabiliyoruz. Hangi siyasi olursa olsun, bu kelimeleri kullandığı anda, ben bu kelimeleri şahsıma yapılmış bir hakaret sayarım. Benim vekilim bu saygısızlığı yapamaz. 

Ne kadar Sayın KILIÇDAROĞLU'nu pek haz etmesem de, Sayın ERDOĞAN'ın " Argo" sayılabilecek kelimelerine verdiği sakin cevapları takdirimi kazanmıştı. Şu an sadece ÜZÜLÜYORUM. 

Sayın BAHÇELİ'nin tehditvari konuşmalarına da alıştık. Sayın BAHÇELİ'den de izinden giden kişileri öncelikle " İNSAN" a benzetmesini hatırlatmak yerinde olacaktır... Birilerini meydanlara sürmekle tehdit etmek, kendisinin şiddetle karşı çıktığı BDP nin yaklaşımından çok farklı değildir. 

Nasıl yaparız, nasıl ederiz bilemiyorum ama, siyasi partilerimizin SAYIN başkanlarına ve tüm siyasi partilerin DEĞERLİ mensuplarına, sıfatlarına yakışır tavırlar sergilemeyi bir şekilde anlatmamız gerekiyor. 

Orta Öğretim de " DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ " diye bir dersimiz vardı. Sayın Liderlerin orta okul karnelerine bakmak gerek. Bu dersten sınıfta kalmış olma olasılıkları çok yüksek. Eğer sınıfta kalmamışlarsa, bir sepet yumurta getirip sınıfı geçmişler demektir. Çünkü, DİN - KÜLTÜR ve AHLAK kelimelerinin bir araya getirip, halkın karşısında nasıl konuşulacağını öğrenememişler. 

Saygıyla kalın. 

 
Toplam blog
: 28
: 444
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

Merhabalar, Balıkesir de ikamet ediyorum. 30 yaşındayım. Muhasebe işi ile ilgileniyorum. Genel olara..