Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Siz ne dersiniz?

Siz ne dersiniz?
 

"BENİM ÇEKTİĞİM ACILARI BİLEBİLMENİZ İÇİN, BU BEDENİN İÇİNE GİRMENİZ GEREK!!"

Bu sözleri ben söylemedim. Beni çok etkileyen bu sözlerin sahibini tanımak istermiydim? Hayır, kocaman bir hayır!! Neden mi? Söyleyen kişinin duygularını çok iyi anladığım ve belki de onun çektiği acılara yakın bazı acılar yaşadığım için olabilir mi?

Yaşantımda "S" lerin ağırlığı olduğunu düşünüyordum. Bunların arasına soruların "S"side girmiş galiba. Ben kendime çok soru mu soruyorum? Soruları sormak çok kolay ama ya cevapları neler? Kendinize sorduğunuz soruların cevaplarını veriyorsanız, ne mutlu size..

Gelelim asıl konuya; bir başka insana içinde bulunduğu durum hakkında sakın seni anlıyorum, biliyorum demeyin. Yukarıda söylenilen sözü, yaşadığınız bir acıyı anımsayarak (hastalık, ayrılık, ölüm gibi) sizin söylediğinizi düşünün. Çevrenizde size teselli veren insanların olması belki acınızı hafifletebilir. Ama o acıyı yalnızca siz çekersiniz.

Bu satırları okuyan dostlarımın, çektiğim acılarda beni yalnız bırakmamalarını, yanımda olmalarını, fakat bana "SENİ ANLIYORUM" dememelerini istesem, çok şey mi istemiş olurum?

Siz ne dersiniz?
 
Toplam blog
: 11
: 1059
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

1970 Ankara doğumluyum. Gıda sektöründe çalışıyorum. Evliyim ve çok mutluyum. Eşimi ve çocuklarımı s..