Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Üniversiteler
 

Siz uyanıklığınıza hiç ara veremeyenlerden oldunuz mu?

Siz uyanıklığınıza hiç ara veremeyenlerden oldunuz mu?
 

Siz uyanıklığınıza hiç ara veremeyenlerden oldunuz mu?

Aslında şu da denebilir siz de uykusu kaçanlardan mısınız? Ya da uyku kaçar mı ki nasıl kaçsın bu biyoloji ile ilgili değil mi o zaman benim yada uykusu kaçanların biyolojisi, fizyolojisi mi bozuldu. Allah Allah şu ramazanın etkisi olabilir belki ama bilmiyorum tabi bunu da ramazana sormak lazım.
Bu yazıdan öyle çok bilgi anlamında sosyal mesaj anlamında bir şey bekliyorsanız benim uykumun geri gelişini beklediğim gibi boşuna beklersiniz baştan söylemek, yazmak lazım. Birazda bunun sebebi blogda en son ne zaman bir şeyler yazdın bak yeni bir şeyler varsa girip bakalım, ya da aslında o kadar çok şey varki yazılacak yeni aşklar, yenis sevdalar, yeni yolculuklar, yeni bakış açıları, yeni hüzünler, yeni arayışlar, buluşlar bunların içinde karmakarışık olan bir derya bir deniz gibi hatta deniz derya sevdalısı gibi yol eri oldum geziyorum yollarda belki kapısını açan bir teskere veren ya da gel bu denize gir yıkan diyen olur diye.
Farkındayım, biliyorum, anlamlandırıyorum az önceki paragrafın başı ile sonu aynı şekilde bitmedi. Bitmez ki kardeşim çünkü çok uyku uyumuyorum (uykusuz değilim), çok şey yazmak istiyorum (sakin ve youn değilim) ama bütün bunlara rağmen bitirmek zorunda hissediyorum bu yazıyı o kadar çok şey varki belki güzelliğe eşlik edecek yeniden uyanacak ama ağzımdan kaçırırım diye korkuyorum çünkü bende bilgi, haz, arzu, istek ve içimden geçenler çok durmaz etrafa da yayılsın isterim, oraları da iyi etsin isterim yanlış karşılanıyor olsa bile bunu isterim her zaman yapıyorum diyemem ama isterim aynı aslında çok uyumayı istediğim gibi ama uyumadığım ve bu uykunun olumsuz tarafını belki, henüz göremediğim gibi.
Kısacası Uykusu kaçanlardan mısınız?, ya da uyanıklığa hiç ara veremeyenlerden misiniz? fikoca, bence

foto:.milliyet.com.tr
 
Toplam blog
: 31
: 853
Kayıt tarihi
: 29.04.07
 
 

Ülkesinin gençlerine eğitim vermeyi bir fırsat bilip bu yolda üniversitede çalışmalarıma devam eden ..