Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Siz yeniliği seçin ben gidiyorum

Siz yeniliği seçin ben gidiyorum
 

Etrafımda hatıralar ağlaşıyor yine

Yollara düşmek istiyorum yeniden

Ait olduğum yeri bulmak istercesine yine koşmak

Yolun sonunda yine seni bulmak yeniden güldüğünü görmek istiyorum.

Havada çilek kokusu var, mevsim ilkbahar

Gel yine dön buralara…

Aklımda resimler, kalbimde izler var

Kalan bir şeyler var ardından…

Öfke var.Kin var yüzlerde utanç var

Bakıyorum geriden sessizce, alıştım yeniden başlarım ben yaparım diyorum, olmuyor kalan kahveni yudumluyorum.

Gizlice yaşıyorum hüznümü, kederimi

Çünkü biliyorum bunlarda çok eski bana tıpkı aynadaki yüzüm gibi

Başım dönüyor bu şehirde, herkes aynı herşey aynı

Yıpranıp yaşlanmak istemiyorum daha yolun başında

Tersine dönen bir akış, yitirilenler, niceler

Siz aldatın, yalan söylemeye devam edin, yalan sevişmeler ve sevdalar yaşayın… Ben tersine dönen bu çemberde yokum…

Siz yeniliği seçin ben yenilmemeyi… ve işte bu yüzdendir ki gidiyorum dudağımdaki gülüşü tekrar yakalamaya…

 
Toplam blog
: 10
: 357
Kayıt tarihi
: 22.03.09
 
 

1982 Ankara'da dünyaya gelen Ayşe Tunalı 2003-2005 Selçuk Üniversitesi Halkla İlişkiler Önlisans mez..