Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '12

 
Kategori
Eğitim
 

Sizler eğitim reformu mu yapacaksınız?

Sizler eğitim reformu mu yapacaksınız?
 

Milyonlarca insanın hayatını değiştirecek eğitim reformları yapmak istediğinizi yıllardır söyleyip durursunuz. Sadece eğitim konusunda mı iyileştirmeler yapmak istediğinizi söylersiniz? Tabii ki de hayır. Sizler (toplumun  en üst kesimi, kaymağın   en tazesini yiyen ülke temsilcileri) her konuda atıp tutarsınız. Her şey hakkında fikti olan değerli şahsiyetlersiniz. Tabii ki bu sizin görüşünüz. Efendim, eğer bana soracak olursanız sizler öncelikle okul öncesi eğitim dahil olmak üzere yeniden bir eğitim almalısınız. Sakın kızmayın bana. Sizin iyiliğiniz için söylüyorum. Bu sayede eğitim reformu yapmadan eğitim anlamını öğrenebillir, karşı tarafın görüşlerine saygı duyar, ahır kurallarını meclise taşıyarak ülkenizi rezil etmezsiniz. Eğitime ne için mi ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum?

Çünkü;

1-Konuşmayı bilmiyorsunuz.

2-Konuştrmayı blmiyorsunuz.

3-Karşınızdakinin görüşüne saygı duymayı bilmiyorsunuz.

4-Dünyanın gözü önünde birbirinize saldırıyor ve hala yaptıklarınızı haklı göstermek gibi çocuksuz inatçılıkla saçma sapan beyanatlar veriyorsunuz.

"Milletim beni buraya getirdiyse bir bildiği vardır" diyorsanız, bu bahanenin Cem Uzan'dan sonra demode olduğunu hatırlatmak zorundayım. Ha yine de inatçılık eder ve eğitim yuvalarına geri dönüş yapmazsanız sizlere birkaç önerim olacak;

- Halkın eğitimine karışmayın. Kuzum eğitim reformu falan size göre şeyler değil. Bunlar sizi fazlasıyla aşar. Sizler bildiğiniz işlere yönelin. Örneğin; halkı laik-anti laik olarak bölün.

-Sözde Müslümanlar başörtülüleri, sözde solcular karşı kesimi alsın ve acitasyonla kandırabildiği kadar kandırsın.

-Sözde Müslümanlar dini kullansın. Solcucuklar Atatürk'ü kullansın.

-Memurları nitelikli seçmeyin. Hani bu konu da ustasınız bunu çok iyi biliyorum fakat tekrarlamakta fayda görüyorum. Eğer Müslümanları kandıracaksanız memur kadrolarını mollardan doldurun. Sizi unutmadım sevgili solcucuklarım. Sizler iktidar da olmadığınız için kadrolaşmanızı yapamıyorsunuz. Bakın bu durum beni çok üzüyor. Bu sebeple size mali kaynak yaratacak yeni bir fikrim var. Sizin malum banka var ya yaygarayı bassın. Atatürk'ü sevenler paralarını bankamıza yatırsın desinler ve sonra gelsin paralar. Ohhh!! Bundan iyisi can sağlığı.

Bunları yapın. Bu konularda çevirebileceğinizi çok fırıldak var. Kesinlikle elinize su dökemem. Fakat;

Eğitim çok farklı bir konudur. Sizler; vahşi doğa kanunlarını birbirleri üzerinde uygulayanlar, nasıl olur da eğitim hakkında bir öneriye sahip olursuz. "O kadar öneriye sahipsen birini kendi üstünde uygula" demezler mi?

Affedersiniz ama ahır kurallarını mecliste uygulamaya çalışan sizler eğitim reformundan çok horoz dövüşleri hakkında bir yasa tasarısı hazırlayabilirsiz. Eee dost doğru söyler ama acı söyler.Bakın üniversiteleri siyasi amaçlarınız uğruna mahvettiniz.

Üniversitellere ne oldu?

-Bilim insanı memur zihniyetine büründü. Akşam beşi dört gözle bekliyor ki üniversiteden kaçabilsin.

-Öğrenciler, herkes üniversiteye girebilldiği için, hababam sınıflarında eğitim görüyor. Eğitim sıfırın altına düşt.

-Üniversiteler koskocaman ihtişamlı süslü balonlar oldu. Dışları çok güzel fakat içlerinde ne eğitim ne de bilim kaldı.

-Üniversite öğrencisinin seviyesi liseden daha aşağı çekildi.

-Holding zihniyetiyle üniversite yönetilmeye başlandı.

Yalvarıyorum sizlere ey ülkemin en şerefli insanları! Maaşlarınıza iki bin lira zam yapalım. Üç dört şöför+özel kuaför vb. ne isterseniz vereyim sizlere. Yeter ki halkımdan uzak durun

 
Toplam blog
: 28
: 399
Kayıt tarihi
: 10.07.11
 
 

Uzmanlık alanım yazmak ..