Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Sizleri gönülden tebrik ediyorum

Sizleri gönülden tebrik ediyorum
 

Gözlerim yaşardı tebrikler Çocuklar ...

GALATASARAY DÜNYA ŞAMPİYONU!

Düşünün; hayatta sağlıklı ve sağlam olduğumuz halde bu kadar azim bu kadar fedakarlık yapamayız.

Evet ben bir Galatasaraylıyım.Herkesten çok sevindim.

Fakat bunun takım tutmayla alakası olmamalı.Çünkü Milli gurur olmuş.

Ülkemizi temsil etmişler.

Reklam yapmaya kalksak bu kadar başarılı olamayız.

Avrupa'da veya dünyada hangi takım oynarsa oynasın, o takım benim için bir idoldür. Ülkemizin gururudur.

Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim. Önemli olan, böyle gurur yaşatan tüm sporcularımıza sahip çıkmak.

Destekleyip daha çok şampiyonlar çıkarmak.

Kaldı ki bu sporcularımız sıradan değil, özverili çalışkan sporcularımız. Özürlü demek istemiyorum.

Beyin yapısı ve azim olarak tüm normal insanlardan daha sağlıklılar. Dünya şampiyonu olmuşlar.

Türkiyenin adını gururla dünyaya kazımışlar. Her dalda başarı gösteren tüm sporcularımıza destek tam olmalı.

Ve altyapı oluşuturulmalı. İnsanoğlunun ne olursa olsun yapamayacağı şey yoktur.

Yeterki isteyelim ve destek olalım.

Bizlere bu duyguyu yaşattığınız için;

TEBRİKLER ÇOCUKLAR

Ahmet İdiz..

Milliyet blogtaki yazdığım yazıları bu linkten görebilirsiniz

http://blog.milliyet.com.tr/ahmetrobin

ahmetrobin@hotmail.com yazışma adresim
ahmetrobin@gmail.com mail adresim

Beni uzaklarda arama
Dostların buluştuğu yerdeyim

Ahmet İdiz..

 
Toplam blog
: 103
: 862
Kayıt tarihi
: 31.08.08
 
 

Adım Ahmet. İstanbulda ikamet ediyorum. Aktif konuşkan yazan paylaşan biriyim. 16.02.1969 Tokat doğu..