Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '11

 
Kategori
İnternet
 

Sloganı Bul, Dizüstü Senin Olsun!

Sloganı Bul, Dizüstü Senin Olsun!
 

Sloganı Bul, Dizüstü Senin Olsun!


Intel’in yeni kampanyası olan “Beklemekten Bunaldın mı?” ile Intel Facebook sayfasında en beğenilen sloganı bulan ilk üç kişi dizüstü ve Netbook kazanma şansı yakalıyor. Kendime güveniyorum ve slogan benim işim mi diyorsun? O zaman buyrun yazımıza… 

Beklemekten bunalanlar, “Benim de söyleyecek bir çift lafım var!” diyenler!
Zaman kaybetmeden uygulamaya girin, en beğenilen lafı yapıştırın!
1. ye Intel™ Core i5® işlemcili dizüstü bilgisayar,
2. ve 3. ye Intel Atom işlemcili Netbook hediye!
 

Intel’in Facebook uygulamasına katılmak için buraya tıklayın. 

Katılımlar 10 Ocak da başladı. 10 Şubat 2011'de saat 17. 00 de son bulacak. İlk 3 e girenler 16 Şubat 2011 de, Intel’in Facebook sayfası ndan tüm katılımcılara duyurulacak. Kendime güveniyorum ve slogan benim işim mi diyorsan fazla beklememek lazım :) 

 
Toplam blog
: 5
: 2194
Kayıt tarihi
: 16.01.11
 
 

1981 Sakarya doğumlu. İlkokul yıllarında karakalem ile başlayan görsel merakı, 2001 yılında Photo..