Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Futbol
 

Sneijder ve Drogba

Sneijder ve Drogba
 

Fotoğraf spor.mynet.com adresinden alınmıştır.


Değerli Milliyet ve Milliyet Blog okurları, sizlerle benim açımdan üzüntü verici bir olayı paylaşmak istiyorum.

Maalesef 18 Ocak tarihinde e-mailime girilmiş. Ardından da benim adıma bazı mailler atılmış. Bunlardan biri de Milliyet Blog editörlerine gönderilmiş. Bu mail benim desteklediğim takımı Beşiktaş olarak değiştirmek istediğim yönünde yazılmış. Bu arada Forza Beşiktaş sitesine de adıma kayıt yapılmış. Değişik tarihlerde de bu sürmüş.

Bunu yapanlardan şikayetçi değilim. Çünkü bunu şaka amaçlı olarak arkadaş çevremden de yapmış olabilirler. Öyle bir şeyse yakında belli olur.

Ben de bunun üzerine Milliyet Blog editörlerine olayı kısaca anlatan ve desteklediğim takımı değiştirmek istemediğimi bildiren bir mail gönderdim. Sağ olsunlar onlar da benim isteğimi dikkate aldılar. Onlara huzurlarınızda bir kez daha teşekkür ediyorum.

Gerçi ben bu konuda bir yazı yazmıştım. Ama küçük bir boğaz rahatsızlığı sonrası ağır ilaçlar aldığım bir dönemde yazdığım o yazıyı beğenmedim ve sildim. Yani Sayın Milliyet Blog editörlerini bir kez daha meşgul ettim. Ama onlar sağ olsunlar bize yazmak için güzel bir ortam oluşturuyorlar.

Takip edenler bilirler, ben bütün takımlar hakkında yazıyorum. İzlediğim maçları renk ayırımı yapmadan sizlere yorumluyorum. Tepki, eleştiri ve övgüleri de tüm takım taraftarlarından alıyorum. Sosyal medyada her takım taraftarından takipçilerim var.

Ben elbette bir takıma sempati duyuyorum. Bunun Galatasaray olduğunu da biliyorsunuz. Fakat yazılarımda ve olaylara bakışlarımda tamamen tarafsız davranıyorum.

Bu sıkıcı konuyu kapatıp uzun zamandır tartışılan Sneijder ve Drogba konusuna değinmek istiyorum. Sneijder geldi ve formayı giymeye başladı. Henüz eksikleri olduğu için az süre alıyor. Ama Şampiyonlar Ligi maçına kadar hazır olacağını düşünüyorum. Kendisi çok önemli bir futbolcu. Kariyeri ortada. Geldiği takım da İnter. Üstelik yaşı henüz 28. Yani emekli futbolcu statüsüne koyamayız. Bu nedenlerle ben Galatasaray’ın iyi bir transfer yaptığını düşünüyorum.

Gelgelelim medyanın bu transferde işin suyunu çıkardığını düşünüyorum. Sneijder Türkiye’ye geldiğinden beri bir basın ordusu peşinde. Adamın oturması, kalkması, yemek yemesi bile haber oldu. Hatta bir televizyon kanalı ve deneyimli sunucusu Sneijder ve eşinin yemek yerken çekilmiş görüntülerinin kendi kanallarında yayınlanacağını bas bas duyuruyordu.

Cuma günü de Drogba gelecek. Drogba çok önemli bir transfer. En önemlisi de hazır olması. Uluslararası bir turnuvadan geliyor. Yani doğrudan sahaya sürebileceğiniz önemli bir silah. Bu açıdan Galatasaray çok büyük bir transfer yaptı.

Dünyaca ünlü bu yıldızın gelişi elbette çok sükseli olacak. Bu gayet doğal. Ama daha sonra basın Sneijder’e yaptığını bu sefer Drogba’ya yapacak.

İşi bu kadar abartınca Türkiye’ye gelen yabancı futbolcular fazla etkileniyorlar. Bazıları da bu rüyanın asla bitmeyeceğini, ne yaparlarsa yapsınlar el üstünde tutulacaklarını düşünüyorlar. Sonra da işin sonu hüsran oluyor. Ülkemize gelmiş pek çok yıldız ismin kendisini gösteremeden hayal kırıklığı içinde gönderilişlerini unutmayın.

İşte ben burada basını da suçlu buluyorum. Bu futbolcuları o havaya sokanlar arasında basın da yer alıyor. O nedenle haberi yapalım ama işi abartmayalım. Çünkü abartı futbola ve futbolcuya zarar veriyor. Bu zarardan elbette tüm benliğiyle takımını destekleyen taraftar da nasibini alıyor.

Ben Sneijder’in ve Drogba’nın çok faydalı olacaklarını düşünüyorum. Galatasaray’ın önünde zorlu lig maçları ve Şampiyonlar Ligi gibi dev bir organizasyon var. Bu zorlu süreçte bu ikili sarı- kırmızılılara çok katkı yapacaktır. Galatasaray bu transferlerle rakiplerinin üzerinde bir kadroya sahip oldu. Ama sol bek sorununun çözülememesi bir handikap olarak duruyor.

Zorlu süreç öncesi Sneijder’e, Drogba’ya ve Galatasaray’a başarılar diliyorum.

tolgaersari@hotmail.com

https://twitter.com/tolgaersari

https://www.facebook.com/tolgaersari

 
Toplam blog
: 1042
: 299
Kayıt tarihi
: 02.03.08
 
 

Yazmak benim için bir tutku, bir yaşam kaynağı. Sadece basit bir hobi olarak açıklanamaz yani. Be..