Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

15 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Şoktayım, yastayım

Şoktayım, yastayım
 

Yine çok büyük bir hevesle geldik vatana.. Yine aynı şok, yine aynı hüsran...

Nedenlerini bulamadığım bir yığın soruyla başbaşayım canım memleketimde..

İnsanların nasıl bu kadar vurdumduymaz, nasıl bu kadar görmez oluşunun anlamsızlığıyla başbaşayım canım memleketimde..

Günlerce vatanına kavuşmak için yol gelen gurbetcisinin saatlerce kuyrukta beklemesine aldırmadan, gümrüğe diktiği bir memurun yaptığı işi, başka memura kontrol ettiren zihniyeti anlamaya çalışıyorum canım memleketimde..

Her ülkenin gümrüğünde bayrak varken benim ülkemin giriş kapısından bayrakları kaldıran zihniyeti de anlamaya çalışıyorum ben...

'Susuzluk var, kuraklık yolda' uyarılarına aldırmadan halısını yıkayanların düşüncesini anlamaya çalışıyorum canım memleketimde...

Çevremde olanlara anlam verme, bir haklılık aramasındayım canım memleketimde...

Her seçim öncesi söylenen yalanlara inanan insanların ne düşündüğünü bulmaya çalışıyorum canım memleketimde....

Kuru bakliyatla, 1 ton kömüre geleceğini satan insanların ne düşündüğünü bulmaya çalışıyorum canım memleketimde....

Binlerce yiten hayata rağmen neden hala sağ şeride mıcır dökülür onu düşünüyorum canım memleketimde....

40 km ile girilmesi gereken viraja hızlı girip karşıdan gelen aracın yolunu ihlal edip canını ve başkasının canını tehlikeye atan beyni gaz pedalına takılı kalmış zihniyetleri de anlamaya çalışıyorum canım memleketimde..

Bunca derdin arasında, vatan elden gidiyorken hala birilerinin selülitlerini dert edip sayfalarca haber yapanları hiç anlamaya çalışmıyor sadece acıyorum yazık bu vatanı emanet ettiğimiz gençliği beyinsizliğe yöneltenlere...

Anlamaya çalıştıkca anlamıyor, bulmaya çalıştıkça bulamıyorum....

Kısacası ŞOKTAYIM, YASTAYIM....

BENİM CANIM MEMLEKETİM BUNU HAKETMİYOR...

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..