Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Sol'u gördüm korkulu bakışlarda oradaydı evet gerçekten oradaydı...

Sol'u gördüm korkulu bakışlarda oradaydı evet gerçekten oradaydı...
 

DUY SESİMİ CHP,

temalı bir yazım olmuştu daha önceleri.

Okundu okunmadı orası tartışılır ama ben o yazımı okuması gereken adreslere de bilahare postaladım cemi cümle derneklere çay kahve muhabbetlerinden ileri gidemeyen tüm kadın kolları erkek kolları sözüm ona SOL adreslere...

Geçen hafta rutin yürüyüşlerimden dönüşte TAYYARE KÜLTÜR MERKEZİ önünden geçerken, orada bir hararetli can pazarına şahit oldum.

CAN PAZARIYDI EVET VE BEN O CAN PAZARINDA SOLU ciğerlerime kadar hissettim.

METAL İŞ SENDİKASI'nın paneli ya da konferansı vardı tahminim.

KOCA KOCA ADAMLAR, siyah flotal camlı araçlarına binerek süratle uzaklaşırken,

arkalarından uzun uzun dalan gözlerle bakan,
düşünceli,
çaresiz,
gözündeki yaşı yüreklerine akıtmak için büyük kavgalar veren,

KÜÇÜK ADAMLARIN BEDENLERİNDE,

YAĞIZ ÇEHRELERİNDE BARINAN küçücük benliklerinde,

SOLU AMA GERÇEK SOLU GÖRDÜM BEN...

İŞTE SOL onlardı.

EMEKTİ...
ÜRETEMEKTİ VE DE ÜRETEMENİN VERDİĞİ SANCILI BEKLEYİŞTİ SOL.

Ekmeği ellerinden alınan bu ufacık adamlarda soludum ben SOLU...

Muhtemelen kapatılan işyerlerinden gelecekleri yok edilerek tasfiye ediliveren bu KÜÇÜK ADAMLAR,

BU UFACIK BENLİKLERDEKİ,

büyük düşünceli,

ocağına helal lokma getiremeyecek olmanın kaygısı ile utanarak başı önünde,

evine dönen bu sessiz kalabalığın her birinde,

GERÇEK SOLU SOLUDUM BEN.

Elinde piposu, bindiği MARKALI aracın anahtarı ile oynarken,

küstahça memleket şiirleri zikreden,

her sabah kapıcısının kapısına bıraktığı Cumhuriyet gazetesini büyük bir zafiyetle hatmederken sofrasındaki salamları sosisleri işkembesine indiren,
sonradan türeme yeni moda sosyalist modeli ADAMIN beyninde geliştirdiği imitasyon UFACIK SOLU İLE,

bu at arabası bile olmayan küçük adamların büyük SOL'u arasındaki farkı farkettim ben bu gün.

İÇİM ACIDI DESEM!

ÇOK ÜZÜLDÜM DESEM! :((

ÖZÜR DİLEYESİM GELDİ HEPSİNDEN BİRER BİRER!

SEVGİYLE...

NiLgÜnnnnnnnnnnnn.

14/02/2009/11.33

14 şubat YAZISI TÜM EMEKÇİ KARDEŞLERİMİZE GİTSİN.

HERBİRİNİZİN KUTLAYAMADIĞI,

EVLERİNE BİR EKMEK BİLE GÖTÜREMEDİĞİ BÖYLE BİR GÜNDE

***SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN***

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..