Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '20

 
Kategori
Deneme
 

Sol Yanımız Olmasa da Olur

Düşündüm de sol tarafımızla pek bir şey yapmıyoruz. Göz görüyor kulak duyuyor tamam da el kol ayak…

Tanrı sol yanımızı gereksiz yaratmış!

Niye böyle onu da merak ediyorum. Mesela herkes benim gibiyse insanların sol yanı yok!

Sol el el işte sadece, hiç mi bir işe yaramaz! Saati bile sol koluma takmıyorum çünkü sağ kolumda bakmadan görüyorum solda baksam da görmüyorum.

Bir de kalp soldaymış, orada duracak falan haberimiz olmayacak. Hanım sol koluma girmiş yarım saat yürümüşüz anlamadım! Alıp götürseler haberim olmayacak hahahaha!

Unuttuğum kaybettiğim her şey sol tarafıma ait, beynim sanki sağ tarafım için çalışıyor.

Bunlar tamam da ben daha fazla sağcıyım (Hay Allah hiç de sevmem sağcıları!) sol tarafımla hiçbir şey yapamıyorum; hani sol elime bir şey olsa ayak parmaklarımla yemeyi denerim.

O kadar yani!

Yarım adamız; yarımız işe yaramıyor. Böyle şey olur mu ya! Bunda bir iş var!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..