Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '18

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Sonbahar

    Çok uzun bir aradan sonra ''Merhaba'' diyerek yazıma başlamak istiyorum. Yazın sonlarına geldiğimiz bu günlerde ki bizde halen yaz mevsimi hüküm sürmekte.Hoşgeldin ''Sonbahar'' diyorum. Duyguların heveslerin değiştiği geliştiği sonbahar. Çoğu insanın ruhsal durumunu etkileyen, hüzünlendiren,hatta karamsarlık boyutuyla etkileyen sonbahar.

    Oysa sonbahar güzeldir,sararan ağaçlar,solan çiçekler bir başka baharın geleceğinin müjdecisidir bana göre. Bu yönüyle düşünen kaç kişi vardır acaba benim gibi. Melankolik hislerin yaşandığı bir sarhoşluk gibidir sonbahar. Yaz gecelerinin sıcak,yapış yapış bunaltısından sonra esen meltemler hafifçe iç titreyişleri,teninizi saran bir ipek gibidir sonbahar. Her düşen yaprakta,her solan çiçekten sonra yeni bir umut filizleneceğini düşünerek daha mutlu olunması gerekir diye düşünüyorum.

    Bir başka yönüyle de dikkat çekicidir sonbahar. Okulların açılmasıyla artan telaş da çocuklar açısından önemlidir.Yeni arkadaşlar,yeni başlangıçlar ve büyüme telaşı...Alışveriş çılgınlığı onların heyecanlarına heyecan katar sonbaharda,her ne kadar herşeyleri olsada yeni döneme yeni eşyalarla başlamak onları mutlu eder. Kısacası herkesin farklı beklentiler içinde olduğu bu mevsimden mutlu,huzurlu günlerin geçmesi dileğiyle...hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 7
: 142
Kayıt tarihi
: 02.03.16
 
 

Önce insan sonra anne ve eş ... ..