Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sonra Değil, Şimdi!

Merhaba!!

Bu yıl iyi dilekler dilemek için değil, harekete geçtiğimi söylemek için yazdım!

Arkadaşımın aldığı türk kahvesini cezvede yaptım, onun aldığı fincanlara koydum annemle keyif yaparak bitirdim günümü.

Güzel kararlar alarak başladık bu yıla arkadaşlarımızla. Planlarımızı yazdık ve harekete geçtik!

Cilt bakımı,

Sağlıklı beslenme,

Yoga veya egzersiz,

Yeni kitaplar, filmler

Güzel kahveler..

Yurtdışı planları,

Kamplar, gezmediğim illeri gezmeler.

En önemlisi de 365 gün mutlu olmak için biir meydan okumayı kabul ettim..  

Hiçbir şeyi ertelememe kararı aldım.

Çok enerjik ve mutluyum fakat 2020 benim için istikrarsız olduğum ve kendimi mutsuz ettiğim bir yıl oldu. 

Her şeyi başarabiliriz, güzel dostluklara ve sevgiye inanalımm.. :)

Sevgi demişken aşktan bahsetmiyorum, her şeyi sevmek..

Tanımadığım insanlara bile selam veririm. Okulda her sabah sevdiğim insanlara selam vere vere yemekhaneye gider gelirim. Bu beni çok mutlu ediyor. 

Hepimizin güzelliklere ihtiyacı var. Otobüste o ağlayan çocuğu bile sevin, bakın gününüz nasıl güzel geçiyor. Bakış açısı bizim her şeyimiz..

Son olarak değinmek istediğim konu; Plastiği azaltalım kendi kahvemizi kendimiz yapalım, kendimize harika bir termos alalım, bilinçli güzel insanlar olalım..

Yılbaşı hediyesi olarak hep çok istediğim bir çantayı aldırdım kendime. Kahvemi alan dostlarım da oldu, fincanımı alan dostlarım da, kokusu muhteşem mum alan dostlarım da..

Böyle güzellikler yapalım kendimize, bir şey hediye geliyorsa tadını çıkara çıkara kullanalım. Yarının bize ne getireceğini kim bilir? Güzel insanların çevrenizde olmasının tadını çıkarın. 

Sonra değil, şimdi! :)

Kendinize çok iyi bakın..

 
Toplam blog
: 27
: 208
Kayıt tarihi
: 21.03.20
 
 

Plato MYO Çocuk Gelişimi mezunu. Atatürk Üniversitesi AÖF halkla ilişkiler öğrencisi. Çocuk atöly..