Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SORUMLULUKLARIMIZ

Evet

Sevgili Halkımız

Evet

 

Sorumlularımızın

En önde gelen

Sorumlulukları

Sorumlu davranmaları

Sorumluluklarından

Asla ve asla kopmamaları

Ve de

Bu yönleriyle

Halkın da

Sorumluluk sahibi olmalarını

Onların da

Her koşulda

Sorumlu davranmalarına

Örnek olup

Bunu bilinçaltlarına yazdırmaktır

 

Sorumluluk sahipliğidir

İnsanı gerçeğe götüren

Sorumluluk sahipliği çokluğudur

Ülkeyi de gerçeğe götüren

 

Bugün için

Ülkemiz bu gerçekleri yaşamıyor

 

Bu ülkeyi çok seven

Bir öğretmen

Bir baba

Bir dede

Ve sorumluluk taşıyan

Birisi olarak

Ülkemin

Gerçeklerden uzakta olmasını

İçime sindiremiyorum

İçin için sızlanıyorum

Durmadan

Bu konuyu gündeme sunmaya

Çalışıyorum

 

Ve

Devamlı olarak da

Allah’a yakarıda bulunuyorum

“Allah’ım

Ülkem insanlarını

Gerçek anlamda

Sorumluluk sahibi kılıver

Ülkemin

Gerçek gerçeklerle bir olmasını

Sağlayıver” diye

Dualarımı Allah’a havale edip

Bir gün ülkemin

Gerçek gerçeklerle buluşmasını

Bekliyorum

 

Nedir bu

Gerçek gerçekler derseniz

Şöyle sıralayayım bunları

İnsanlarımız

Sorumluluklarını bilecekler

İnsan için

Toplum için

Ülkemiz için

Gerekli olan hassasiyeti taşıyacaklar

En iyi neyse

Onu

İnsanımızda

Toplumumuzda

Göreceğiz

Bunu

Yönetenden uygarca isteyeceğiz

Bize düşeni de yerine getireceğiz

 

İnsan ilişkilerimiz

Çok üstün duruma gelecek

Herkes

Önce kendisine

Sonra başkasına saygılı olacak

Herkes

Özdenetimli olacak

Ağzına geleni konuşmayacak

Aklına geleni yapmaya kalkmayacak

Ortak görüşler yaratmaya bakacak

Yani

Tam anlamıyla gerçek

Toplumsal barış olacak

 

Sonra canlarım

İnsanlarımız

Sorumluluk sahipliği yaparlarken

Sorun çözücü olacaklar

Orta yerde görülen sorunları

Çözecekler

Ya da

Çözdürecekler

 

Bunlara ilave olarak da

İşbirliğine yatkınlık

Gerçek anlamda var olacak

Ortak girişimlerle

Ekonomi

Üreten ekonomi olacak

Ülkemizde

Üretim tüketim dengesi sağlanacak

Hiçbir iş yeri kapanıp

Orada çalışanları işsiz bırakmayacak

Emek sömürüsü yok olacak

Artı değer

Çalışan çalıştıran arasında eşit paylaşılacak

 

Siyasetimiz

Sen ben kavgasına düşmeyecek

Rekabet havasına girecek

Bu da daha çabuk gelişmeyi gerçekleştirecek

Çünkü

Her parti

Olanın daha güzelini arayacak bulacak

Kavgayı gürültüyü bırakacak

Hatta bundan utanacak

 

Yani

Ülkedeki

Her ilişki

Bilimsel yaklaşımlarla yürütülecek

Yanlış çıkarsa

Hemen düzeltilecek

Doğruya dönülecek

Tatlı şefkatli ilişkiler yaşanacak

 

Herkes

Ama

Herkes

Bu ülkede yaşamaktan mutlu olacak

Şikâyet eden hiç olmayacak

 

Ülkemiz

Cennet ülke olacak

Herkesin gözüne girecek

 

Durum bu canım kardeşlerim

Umarım

Aklınıza yatmıştır olsun demişsinizdir

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..