Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sorunları Çözmek İçin Devletim

Sorunları Çözmek İçin Devletim
 

Bir zamanlar böyleydik işte:)


Sorunları çözmek istiyorsan devletim
Beni dinle o zaman
İlk yapacağın iş devletim
Haykıracaksın avazının çıktığı kadar
Aynen benim gibi
Türk Kürt kardeştir
Türk Kürt kardeştir
Türk Kürt kardeştir
Bunu bilmeyen kalleştir
Diye
Sonra devletim
Var gücünle
Halka mutluluk verme adımları atacaksın
Herkesin
Yaşama gereksinimi karşılanacak
Herkesin
Güvenlik gereksinimi karşılanacak
Herkesin
Sevilme gereksinimi karşılanacak
Herkesin
Bir statüye sahip olma gereksinimi karşılanacak
Herkesin
Kendini ifade etme gereksinimi karşılanacak
Bunlar böyle olacak devletim
Sen
Konuşmayı bırakacaksın dinleyen olacaksın
Hani bir söz vardır
Kazık kime batarsa inleyen odur diye
İşte öyle devletim
Dinleyen olacaksın inleyeni anlayacaksın
Derdine çare bulacaksın
Öyle ulu orta konuşup durmayacaksın
Yerinde konuşacaksın
Halkla kaynaşacaksın
Türk halkı yeknesak olacak
Birisinde olan herkeste olacak
Yokluklar varlığa dönüşecek
Kederler mutluluk olacak
Kıtlık yerini bolluğa bırakacak
Her şeyi halkla paylaşacaksın devletim
Öyle gizli kapaklı bir iş yapmayacaksın
Halkın devletinin halktan gizlediği bir şey olmaz
Bunu kabulleneceksin devletim
Hem de samimi şekilde
Doğruluğu şiar edinmiş devletin gizlisi mizlisi olmaz
Bunu peşinen kabulleneceksin
Halk devleti böyledir
Sonra devletim
Şu PKK künyesini yayınlayacaksın
Halk bunu bilecek devletim
Halk PKK lideri Apo’nun Kürt olmadığını bilecek
Hatta onun
Anasının Türk babasının Ermeni olduğunu öğrenecek
Onun esas görevinin Ermeni Megola ideasını
Gerçekleştirmek olduğunu öğrenecek
Ve aynı zamanda Yahudi arzı mevt planına
Hizmet ettiğini de öğrenecek
Evet devletim
Senden çözüm bekliyor ülkemiz
Senin en başat görevin işte bu
21. yüzyılda çözümsüzlüğe takılmak yanlış devletim
21. yüzyılda
Haklılık çözümsüzlüğe yenilmez devletim
21. yüzyılda
Hak her zaman yerini alır haksızlık mahkum olur
İşte bunun arayışı içine gireceksin devletim
Ben çok rahat şekilde belirtiyorum işte
Ben bu çözümsüzlüğü mutlaka çözerim devletim
Ve yine tekrarlıyorum işte sen de çözersin
Dediklerimi dikkate alarak tabii
Yaşamsal rahatlığı yaşayan her insan
Birlikten beraberlikten barıştan yanadır devletim
Türk de Kürt de Ermeni de Yahudi de böyledir
Temel gereksinimleri karşılanmış insan
Yaşamsal rahatlık içerisindeki insandır
İşte sen devletim bunu sağlayacaksın

Sözlerimin sonuna geldim devletim
Haydi gel haykıralım birlikte
Türk Kürt kardeştir
Türk Kürt kardeştir
Türk Kürt kardeştir
Bunu bilmeyen kalleştir

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..