Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sorunsuz evlilikler için mücadele edelim...

Yazılarıma gelen bir soru üzerine bu yazıyı yazıyorum. Evlilik ve evlilik sorunları üzerine yazı yazınca benim evliliğimin sorunlu olduğu anlaşılıyor herhalde. Ama aksine benim evliliğim mükemmel gitmekte. Bu yazıları çevremde olanlara istinaden yazıyorum. Çevremde kötü giden evlilikleri gördükçe onlara elimden geldiğince yardım etmek istiyorum. Yazılarımın içeriğinde sorunlarla birlikte yapılması gerekenleri de söylüyorum. Nasıl ki bir ilişkinin iyi gitmesi için kendimce tavsiyelerde bulunuyorsam ben eşimle birlikte aynısını yapıyorum.

Evlilikle ilgili ilk yazımı okuyanlar eşimle ilgili yazdıklarımı hatırlarlar. Ben iyiki evlenmişim, iyi ki mükemmel bir eşim var diyorum. Keşke daha önce evlenseydim diye düşünüyorum.

Sorunsuz evlilik olmaz. Onları aşmasını bilmek gerekir. Aile kurumuna önem verdikçe, eşinize saygı duydukça evliliğiniz ayakta kalır. Sorunlara biz diye yaklaşırsanız çözüm bulursunuz. Hayata iki kişi sarılırsanız ayakta kalırsnız.

Sevgi, aşk paylaştıkça çoğalır. Mutlu olmanın sırrı evinizdeki huzurdur. İçinizdeki enerjinin kaynağı mutluluğunuzdur. Mutlu olduğunuz zaman tüm dünyayı mutlu etmek istersiniz.

Çevremizi gözlemlemeyi bildikçe sorunları ve onlara nasıl destek olabileceğinizi daha kolay bulursunuz.

Ben sadece yakın çevrem için değil herkes için birşeyler yapmak istiyorum. Benim fikirlerim işinize yararsa bundan mutlu olurum. Keşke herkes benim gibi bir hayat yaşasa... Ben pozitif düşünceye ve insan ilişkilerine önem veriyorum. Yararını gördüğüm davranışları yansıtmaya çalışıyorum.

Hayata karşı duyarlı olalım. Yaşadığımız çevreleri gözlemleyelim. O zaman dünyayı ve insanları tanımak kolaylaşıyor. Tanıdıkça dünya görüşünüz değişiyor. Hayat o zaman sizi olgunlaştırıyor.

Mutlu ve güzel bir dünya için elele verelim. Sorunları bitirmek için mücadele edelim.

 
Toplam blog
: 60
: 2933
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Memur olduğum için Türkiyenin çeşitli illerini gezmekteyim. Yaşamı seven, hayatını daima daha iyi ya..