Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '15

 
Kategori
Sinema
 

Soul Surfer / Dalgalara Karşı / Film Yorumu

Dalgalara Karşı, trajik bir kazanın ardından yeniden şampiyon olmak için azimle ve hırsla tüm güçlüklerin üstesinden gelen genç sörfçü Bethany Hamilton’ın gerçek hikayesini konu alıyor...
grilady
 FİLM YORUMU : Filmin bir biyografi filmi olması zaten izlenmesi için iyi bir sebep ... Ama bazen öyle sıkıcı ve kötü çekilmiş biyografiler çıkıyor ki karşımıza , ister istemez ön yargıyla yaklaşabiliyoruz ...
Bu film için de , televizyonda gördüğümde önce konusunu okudum , açıklamada Biyografi ibaresini görünce hemen kanal değiştirdim ve diğer film kanallarına bakmaya devam ettim. Ama elle tutulur bir film olmadığı için tekrar bir göz gezdirmek için aynı kanala geldim ve Dalgalara Karşı filmine kelimenin tam anlamıyla kitlendim kaldım ... 
 Köpekbalıkları , başlı başına ilgi alanım zaten.. 
Bu film de amatör bir sporcunun köpekbalığı saldırına uğraması , kolunu kaybetmesi bundan sonraki yaşam hikayesini konu alıyor ...

 

 

Tüm hayatı sörf olan birinin , tek kollu olarak yaşamaya devam etmesinin zorluklarını , herşeye rağmen tutkusundan vazgeçmemesini ve sörfe tek kolu ile devam etmesini izleyeceksiniz bu filmde. Aynı zamanda eminim büyük dalgaların üzerinde kayan sörf aşıklarını görünce , hayatımızda böyle bir tutku olup olmadığını sorgulayacaksınız . Ve malesef ki , bir çoğumuz tek düzeliği bir yaşam biçimi olarak kabullendiğimizden mürevellit , böyle bir duyguyu anlayamayacaksınız, anlayamayacağım ...

 

 
 

 

Filme tekrar dönecek olursak ; görsel efektler , oyuncular , mekan harkülade ...
Tek kolun köpek balığı tarafından ısırılması ve sonraki sahneler de oldukça başarılı ...

 

 KISACASI ; Bu filmi izleyin , kesinlikle zaman kaybı olmayacak ...
Ve cesaret veren bir hayat hikayesi olduğundan dolayı muhtemelen ufkunuzu açacak ve sizi yeni meraklara ve hobilere sevkedecek ...
 
 
Toplam blog
: 10
: 724
Kayıt tarihi
: 10.09.14
 
 

Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü mezunu , Uluslararası ilişkiler lisans son sınıf öğrencisi .  ..