Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '10

 
Kategori
Spor
 

Soykırım sloganlarıyla başlayan, boks maçında, SPOR 2–1 kaybetti!

Soykırım sloganlarıyla başlayan, boks maçında, SPOR  2–1 kaybetti!
 

Talihsiz Nadia iyi döğüştü; neden yenik düşürüldü? Yanlış zaman, yanlış insan!!! www.nadia-raoui.com


Almanya

TV Kanalı ZDF/ 24.Nisan 2010/ Canlı yayın

Sunucu: Günter Peter Ploog

Takriben 5000 seyirci.

Türkler: Güzel Nadya’yı yendi!

24. Nisan Tarihi de payına düşen desteği verdi.

Ermenistan’ın soykırımı anma gününe denk getirilen; kadınlar arası sinek sıklet; hazin boks maçını gözümü kırpmadan izledim.

Gözlerime inanamadım!

Talihsiz Nadia: 24 yaşında 155 boyunda 49,9 Kg…

Tam üç senedir bu maç için hazırlandı.

Rakibi dünya şampiyonu; 22 yaşında 155 boyunda 50,2 Kg…

Suzi Kentikian…

Her ikisi de Alman vatandaşı…

Aynı boydalar; kiloları birbirine uygunca…

Talihsiz Nadia: Türkuaz rengini tercih etmiş; çok da yakışmış.

Suzi Kentikian siyahlara bürünmüş; yas tutuyor atalarını Türkler bir zamanlar acımasızca katletmişler; Ermeni asıllı…

Ne asıllı olduğu o kadar önemli mi derseniz; size yanıt veremem bunu ZDF’ sormalısınız!

Maç başlamadan önce; üstüne basa basa günün önem ve anlamını dile getiren onlar… Türklerin yaptığı soykırım öyküsüyle ile maçın açılışını yapan onlar…

Tarihçi değilim; TV de hayretle izlediklerimi aktarıyorum.

İlk iki raunda; her iki atlet de eşit güçte.

Dans edercesine… Zıp zıp zıplayan ayaklar… Ayak oyunları mükemmel, enerji yüklü…

Geriye kalan yedi raunda; talihsiz güzel boksör Nadia hâkimiyetini korudu ve rakibi Suzi Kentikian’dan üstün idi…

Bu benim amatör düşüncemin; mükemmel olmayan (boks sporu hakkında) bilgilerimin; anlayışımın vardığı bir sonuç değildi.

Değildi çünkü salon inim inim; Nadia, Nadia haykırışlarıyla inledi.

Maçın bitiminde sunucu da dayanamadı isyan etti.

“İyi olan kazanamadı; benim gönlümde Nadia birincidir” dedi.

Ne işe yaradı?

Bu kadarla kalsa; ben bu aktüel spor rezaletini; sabahın köründe oturup yazmazdım lâkin Suzi Kentikiyan Hanım; son anda kapanışı: Mikrofonu adeta kaparak; dünyaya; Türklerin yapmış olduğu soykırımla bağlayınca…

El insaf Türk dostları!

Bu kadarı da çizmeyi aşıyor!

Her tepki; yerinde etkisini gösterir.

Genç nesilleri zehirlemek ne kazandırır diye sormazlar mı insana?

25. Nisan 2010 İnternetli Köy’den

Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..