Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Blog Köpürüyor

Blog Köpürüyor
 

http://www.hitresim.com


Efes Pilsen sayesinde…

Milliyet Blog yazanlarının ortak paydası meğer Efes Pilsenmiş!

Bira kutularından; şişelerden geçilmez oldu sayfalar…

Amaninn; elem tere fiş kem gözlere şiş!

Nazar değmez inşallah!

Melekler de tokuşturunca bardakları… Gözlerim yaşardı.

Mutluluktan…

Ey Efes sen ne köpüklü ne büyükmüşsün; şimdiye kadar nerelerdeydin?

-Siz olun!

…Olmaz ayol köpük size daha yakışır!

-Köpüklere karıştığımda ben bir karıştım.

… Altın sarısı saçlarınızın rengini Efes birasından almışsınız; besbelli.

- Madem öyle adaylıktan çekilin!

…O kadar kolay olsa; heyhat kendim için istiyorsam namerdim; sitemizin aşkınadır çabalarım. Olursa bizden olsun; yalellim, yalellim yaban ellere gitmesin; sarıkız sen güzelsin!

-Rakı balık da neymiş? Bıktırdı; gına geldi.

…Rakının as solistliği de baymıştı kardeş; kahvaltıda gitmez; öğle vakti yemek paydosunda vakit mi var yudumlamaya?

-Rakının zoruna bak! O ne öyle; güneş batacak çilingir sofra kuracak.

Ölme eşeğim ölme! Kimin o kadar zamanı var bu zamanda?

…Haklısın valla; Efes Pilsen bambaşka; at çantana bir kutu:

Havada iç, karada iç; büroda iç.

İç ki güzel olasın; böbreklerin çalışsın.

Bir avuç tuzlu fıstık yeter.

Sabah, öğle vakti fark etmez; hatta akşam çayı yerine iç!

…İlhami; biz bu yazıyı neden yazıyoruz?

- Aday adaylarımızı desteklemek için.

…Ya öyle mi kimler bizim adaylarımız?

-Henüz o bölüme geçemedik; daha doğrusu hemfikir değiliz.

…İlhami bu sayfa bana ait ikimize birden yer yok; kucak kucağa olmaz el âlem ne der bizim bu halimize?

-Kimse beni görmüyor; abartma; konuyu da saptırma!

Kafamı bozma; bir kızımız olursa adını “Pilsenefes” koyarım valla.

Ne diyordum? Aday meselesi tamam işte buldum.

Ben; Dr. Hacı Murat Bey diyorum.

Pilsen Blog yazarı sıfatını o almalı.

…Nedenmiş?

-O modern bir mümin; insanı canından bezdirmiyor; 65 ile 165’i birbirine karıştırıyor gibi yapıyor. Kendinle gır gır geçmesini biliyor.

Burnu havada; yüreği de kaskatı değil.

…Ben İzmirli olsun diyordum; bir kadın yazan; yazar olsun istemiştim. İlhami, siz erkeklerden kadınlara sıra gelmiyor ya…

- Üzme tatlı canını biz ikimiz fikir beyan ediyoruz; seçme hakkı bize verilmedi. Telâş etme; ha öyle ha böyle o ödül bizim mahalleye gelecek. Ondan sonra “Günaydın” yerine “ Sabahlarınız Pilsenli olsun” iyi geceler yerine “Efesli uykular” diyeceğiz.

Tebriklerimiz de renklenecek “ Seni Pilsenlerim canım” gibi…

Kırgınlıklarımızda birbirimize “Efes ederim; çok üzüldüm” diyeceğiz.

Argoyu: Çok pek çok sevenler için de…

…Bırak Allah aşkına İlhami onu da sevenleri bulsunlar.

16.Nisan 2010 Cuma

Alev Meisel İzmir’den

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..