Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '16

 
Kategori
Deneme
 

Söyleyemediklerim

Söyleyemediklerim dilimde kalmıştı ve gizlenmişti düşlerime. Her bakışımda sana, suretinden aldığım o nefes bulanıyordu ruhuma. Sensem görünmezin ardında farklı renklere bulanıyordun. Oysa ki ben gidişlerimi zamana bıraktım. Ne bir elzem ki düşlerim yankılanıyordu, her bakışlarına değdiğinde gözlerim. Uzandığım ellerin ellerime bir dem sürüyordu. Her bakışlarında damarlarım çekiliyordu sanki. Titrek bir ruhun içinde ölüyor gibi ötesi yok gibi yaşıyordum seni. Yok, mu bu kefaretin sonu anlam veremediğim. Ne ben kaldım senin gönlünde ne sen kaldın o nefesimde kaçtın kaçabildiğin kadar. Bensem zamanla zehirleniyordum. Zaman saat dakika saniyeler zehir gibiydi yudum yudum. İçime çekiyordum sensizliği ve ölmek istiyordum senin nefesinle. Ve yalvarışım vardı gözlerinde ölmek. Bilsem ki öleceğim ve ölümün gözlerinde olmak son bakışlarında yudumlayarak gitmekti 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..