Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sözsüz müzik...

Sözsüz müzik...
 

Mor bir çiçek, evin sağ köşesine uğur getirir.


Sözsüz bir müzik arıyorum, sadece ney sesi olsa ne iyi olur,

Ama bulamıyorum, nedense şimdiye kadar bu birikimi yamamışım. Ne fena.

Neyse yeni indirdiğim birkaç şarkı var. Henüz dinlemedim.
Çok konuşulan bir filmin içinde geçen birkaç şarkıya rastlıyorum.

Neredeyse tam aradığım gibiler. En sevdiğim işte.Kulağımda kulaklık, sessizlik ve ben şiirleri alt üst ediyorum.

MB deyim şöyle bir göz atıyorum. Tanıdıklardan birkaç yazı okuyorum..

MB nin en güzel kadını yazmış. Oysa epeydir yoktu. Ben de merak etmiştim..Narçiçeği...

Kendi sayfamdayım, epeydir yazmamışım. Nedense heyecansız , bir solukta pkuyup çıkıyorum kendi sayfamı da.

Blogcudayım. Şiirler yazılmış, resimler değişmiş. Orda da birkaç şiir okuyorum.

Neşeli sayfalara rastlıyorum. Hasrete yazılanlar var. Özlemlere, sevdaya dair yazılanlar.

Nedense gülümsüyorum. Komik değiller elbette, ama'' size yalan söylemişler '' diye, yorum bırakasım geliyor.

Vazgeçiyorum..

Kulağımdaki kaçıncı şarkı bilmiyorum. Sevdiğim bir erkek sanatçı yüreğime kadar üflüyor şarkısını.

Hangi boyuttan çıkıp iniveriyorum bilmiyorum.

Unuttuğum eski bir şarkı….


''Unuttum gözlerinde gözlerimi ''diye dağılıyor şarkı.
Ardıma bakmadan kaçar gibi kapatıyorum şarkıyı.

Bu defa olmadı diyorum. Dinlemek gelmiyor içimden.

Şarkının adı mı…

Sizce...

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..