Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '08

 
Kategori
Bilgisayar
 

Sp3 çıkalı uzun zaman oldu..

Service PACK 3, Tamamen bir güvenlik abidesi benim için. Özellikle orjinall bilgisayarlara attığınız zaman, Çok iyi bir güvenlik sağlıyor.. Peki Service Pack 3'ün diğerlerinden Farkı ne ?Benim için; 1.Yeni eklentiler olması. 2.Güvenliğin en üst düzeye çıkarılması 3.Ağlarda daha kolay iletişim kurabilmesi Geçenler de, Bir arkadaşımın bilgisayarına format atıyorum.Cd olmadığı için, Arkadaşımdan istedim cd'yi.Sp3 olduğunu söyledi.Diğer bir özellik ise, Siz sadece Cd'yi takıyorsunuz ve 2 tık ile Windows'unuz kurulmuş oluyor..ÖTEKİNDEN NE FARKI VAR ?Öteki cdlerde, En azından 10-12 kere tık yapardık, Buda çok uzun bir zamanımı alırdı..
 
Toplam blog
: 9
: 1402
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Ortaokul mezunuyum, şuan liseye devam etmekteyim. Eczacılık mesleği ile uğraşıyorum. Boş vakitlerimi..