Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
250
 

Spor yapalım

Spor yapalım
 

Gitme


Bir ben var ki benden içerüü o ben değilim olamam... Ya kadınların kılığı kıyafeti yüz yıllardır devlet meselesi haline gelmiştir de bir allahın kulu uleyn erkek milleti rezil giyiniyorsunuz spor neyim yapın kadın miletinin de göz zevki var dememiş... Yok başörtüsü yok mini etek yok bilmem ne...

Benim hayalim bir gün kadınlarında erkeklerin kılığına kıyafetine karışması anacım. Yok sakal uzatma... Bununla mı dışarı çıkacaksın ayol sen beni rezil mi edeceksin... Canikom ben kıllı erkek sevmiyorum.. Biraz kilo versen diyorum... Göbekli erkek mi olurmuş aaa siz doğum bile yapmıyorsunuz kii doğaya ters... Dar pantolon sana yakışmıyor... Falan filan örnekler arttırılabilir mesela ben beyaz fanila satışına karşıyım mesela.. Üretimden bile kaldırılabilir.

Allahım ya ne güzel havalar düzeldi derken yağmur başladı. İnanın spor yapamıyorum. Gerçi hava güzel olunca da yapmıyorum ama mevzuu o değil. Bu yıl kararlıyım spor denilen benim bünyenin hiç de alışık olmadığı bir şey deneyeceğim. Malumunuz bir ev arkadaşı edindim kendisi spor delisi bir kişilik. Bazı bazı neden ev arkadaşı bari eve bir kedi alsaydım diyorum. (Hakkını yemeyim kedi kadar sevimli )Hem yemekti bulaşıktı derken bi baktım kanıma girdi spor yapacağım. (Gülmeyin valla bak). 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 54
Toplam yorum
: 23
Toplam mesaj
: 2
Ort. okunma sayısı
: 516
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster