Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şu anda sevişiyorum ...

Şu anda sevişiyorum ...
 

Ekmeğimizi telefonla kazanıyoruz. Toplantının ortasında, yazımın en konsantre olunması gereken noktasında, iş görüşmesinde hatta tuvaletteyim. Zıııııııııır telefon. Her an yeni bir müşteri olabilir. Kaçırmamam lazım. Açıyorum. 

-  İyi günler, Cem Beyle mi görüşüyorum?
-  Evet, buyrun.
-  ......... sigortadan arıyorum. Şirketimiz sizin gibi az sayıda ki "müstesna"  kişilere özel ...............
-  Bu benim cep telefonum. Lütfen silin kardeşim... Yok edin benim numaramı.  Yoksa  %/&(?_=()/&

Fayda yok... Sigorta bitiyor Banka, Banka bitiyor İnşaat Şirketi. Ardından Otel, Cart Kartı, Curt Şirketi ... Oooofff offf !

Şimdi bir taktik buldum. Vallahi de billahi de tek tek telefonlar kesildi. Aynı yerden 2. telefon almamaya başladım. Nasıl mı?

-  iyi günler, Cem Beyle mi görüşüyorum?
-  Evet, buyrun.
-  ......... Sigortadan arıyorum. Şirketimiz sizin gibi az sayıda ki "müstesna"  kişilere özel ...............
-  Hanımefendi (Beyefendi)... Şu anda sevişiyorum. Ve siz beni en "müstesna" anımda aradınız. Size bu yapılsın arzu eder miydiniz? Lütfen telefonumu iptal ediniz.
-  Çok özür dileriz. Çooook özür dileriz. Derhal. Derrrrrhal.

Deneyin! Tavsiye ederim... Hem eğlenceli hem de işe yarıyor.

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 305
: 4038
Kayıt tarihi
: 23.01.07
 
 

Kayseri doğumlu, 1977'den beri Sektörde (Otel, Çarşı, Yurtdışı Acente, Profesyonel Turist Rehberi..