Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ŞU BOZUK DÜZENİ DÜZELT...

ŞU BOZUK DÜZENİ DÜZELTMELİYİZ

Evet

Sevgili Halkımız

Evet

Evet

 

Bir

Bozuk düzende

Yuvarlanıp gidiyoruz

Kırılmadık

Ne kol kalıyor

Ne de bacak

 

Bu bozuk düzeni

Düzeltmeliyiz mutlaka

Kırılıp dökülen yerlerimizi

Sağlıklı hale getirmeliyiz

 

Ve

Bu konuda

Hepimiz sorumluluk almalıyız

Bunun yolu da

Gelişigüzellikten vazgeçeceğiz

Ülkemizi

Ülkemizin geleceğini

Ülkemiz insanlarını

Samimi şekilde düşüneceğiz

Ona göre eylemde bulunacağız

 

Özellikle

Şu fiyat istikrarsızlığına

Bir çözüm bulacağız

Kafamızın estiği şekilde

Fiyat koymayacağız malımıza

Yapacağımız iş

Üretimde kullanılan gider üzerine

Uygun kar koyacağız

Satış fiyatını böyle belirleyeceğiz

Bugün olduğu gibi

Kafamızın estiğince

Fahiş fiyat koymayacağız

 

Bu davranış

Üretim tüketim dengesini oluşturur

Üreten de

Tüketen de kazanır

Öteki türlüsü

Malı alacak bulamaz üreten

Ve

İş yerini kapatıp

Evine sığınıp öyle yaşamaya çalışır

Başarılı olur mu derseniz

Olamaz

Bu sefer evde sorunlar yaşanır

Günlük giderler karşılanamaz

Çaresizlik içinde

Bunalır gider o insanlar

Bugün

Bu çıkmazı yaşayan çok insan görüyoruz

Ve çok da üzülüyoruz tabii

 

Burada

İkinci bir önlem var

O da şu

Toplum önderleri

Topluma ortak girişim çağrısı yapmalılar

Halk bu çağrıya

Güvenle bakabilmeli

Ve

Güven duyarak çağrıya gelmeli

 

Bunun için

Ben diyorum ki

Devlet halk işbirliği yaratılmalı

Devlet halk işbirliği

Yani

Halkçı Karma Ekonomi kurgusu

Toplumu

İşli güçlü kılar

Bu da

Üretim tüketim dengesini getirir

Ekonomi

Tıkır tıkır işler

Halk yarın endişesi yaşamaz

Sakin bir yaşam sürer

Kavga gürültü görülmez toplumda

Çünkü

Halk birlikte iş ve işyeri sahibidir

Bu olgu

Halkı ve devleti uyum içerisine çeker

 

Gelin

Sevgili Devletim

Gelin

Sevgili Halkımız

Gelin

Gelin

Gelin

Halkçı Karma Ekonomide buluşalım

Bugünün bozuk düzenini düzeltelim

Hem karnımız doysun

Hem Devletimiz sağ olsun

Halk Devlet el ele

Saygı sevgi içerisinde yaşayıp gidelim

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..