Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '18

 
Kategori
Kitap
 

Şu Çılgın Türkler Kitabı Hakkında

Şu Çılgın Türkler Kitabı Hakkında
 

Şu Çılgın Türkler


Merhaba Arkadaşlar,

Size en son okumuş olduğum kitap hakkında bilgi vermek istiyorum. Son okumuş olduğum kitabın adı Şu Çılgın Türkler kitabıdır. Kitabı okuyan arkadaşlar bu yazımda anlattıklarımı anlarlar diye tahmin ediyorum. Kitabı bitirdikten sonra keşke daha önce okusaydım dediğim kitaplardan birisidir. Türkiye Cumhuriyeti'nin kuruluşundan bir milletin küllerinden yeniden doğuşu olan Kurtuluş Savaşı'nı konu almaktadır. Okurken adete o anları yaşıyormuş gibi hissettim.

Atalarımızın,şehitlerimizin,gazilerimizin ve başta Mustafa Kemal Atatürk'ün cumhuriyeti kurmak için nasıl mücadele içerisinde olduğundan bahsetmektedir. Kitabın akıcı ve sürükleyici bir anlatımı mevcuttur. Turgut Özakman isimli yazarımızı tebrik ediyorum. Böyle bir eseri bizlere bıraktığı için. Kendisine,şehitlerimize ve Mustafa Kemal Atatürk'e Allah rahmet eylesin.

Hepsine Türkiye Cumhuriyet'i vatandaşı olarak sonsuz teşekkür ederim. Yazımı güzel bir sözle bitirmek istiyorum. Yazımı okuyan arkadaşlardan ricam kitabı okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum. Okuyan arkadaşlarda kitap ile ilgili yorumları aşağıya yapabilirler. Kitabı okurken dikkat ettiğim nokta Mustafa Kemal Atatürk Kurtuluş Savaşı'nda başarılı olamasaydı bunu hayatıyla ödeyecekti. Bu uğurda hayatını ortaya koymuş birisidir. Başarılı olduktan sonra Cumhuriyet'in kurucusu olarak tarihe geçmiştir.

"Vatanın bütünlüğü, Milletin istiklali tehlikededir. Milletin istiklalini yine milletin azim ve kararı kurtaracaktır." M.Kemal Atatürk

 

 

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...