Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Siyaset
 

Şu fotoğrafa bir bakın…

Şu fotoğrafa bir bakın…
 

ŞU FOTOĞRAFA BİR BAKIN…

Ama lütfen dikkatle bakın…. Düşünün…

Efendim? Öyle mi? Yüzünüzü yıkayın. Bir bulantı hapı alın… Nane çayı da olabilir… Yalnız şekersiz lütfen…

Şimdi yeniden bakın…

Konuyu bilmeyenler, “Ne var bunda? Adam haksız yere girdiğiceza evinden çıkmış, eşi de keyiften dört köşe” diyebilir…

Benim burada dikkatinizi çekmek istediğim nokta adam değil. O nasıl olsa er veya geç layık olduğuna kavuşacak. Hukuk birilerine rağmen işleyecek, adalet yerini bulacak.

Bu fotoğrafın düşündüren yanı o hanım. Eşi taciz suçunu işlediğini itiraf etmiş, tacize maruz kalan kız çocuğu ifadesinde (birileri aklına girip değiştirmeden önce) gerçeği anlatmış, hatta bu beyefendi cezadan kurtulmak için “nikahıma alacaktım” demiş…

Hanımefendi keyiften dört köşe…

Hanımefendi çok mutlu…

Şimdi hanımlara bir soru: Hanginizin eşi böyle bir şey yaptığında böyle mutlu olursunuz?

Çok büyük bir çoğunluğunuzun “hayır” dediğini duyar gibiyim.

O zaman bu gerici zihniyet nasıl kadını köle yapmak için çalışıyorsa, sizde en azından onları uyarıp gerçeği anlatın...

Yılmadan…

Bıkmadan…

Eğer, “bana ne, bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın” diyorsanız…

Sıra bir gün size de gelecek…

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..