Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Su gibi on dört yıl...

Su gibi on dört yıl...
 

On dört numaralı bakışım.


Zaman su gibi geçiyor. Şu anda saniyeler dakikaları, dakikalar saniyeleri kovalıyor. İnsanoğlunun yılda bir kere doğum günü olur. Benimki de bugün. Yani on dört ağustosta on dördüme girdim. Bugün dünyaya geldiğimin tadını çıkarıyorum. Ama günlerin bu kadar hızlı geçmesi hiçte güzel olmuyor. Kendimden biraz daha bahsedeceğim.

Hakkımda:

İstanbul'da doğmuş, ßarış adlı çocuğum. Tam bir bilgisayar kurduyum. Avatar filminin hastasıyım. Müzik dinlemeyi, kitap okumayı ve zaman zaman MB'de yazmayı seviyorum. Gezmekten hoşlanmam. Alışverişten hiç hoşlanmam. Büyüyünce bilgisayar mühendisi olmak istiyorum. Alanı ise webmaster.

MB'nin bizi bir araya getirip böyle bir site açması beni çok memnun etti. MB'ye teşekkür ederim. İlerki yazılarımda size Avatar filmini tanıtacağım. Şimdiden iki veya üç tane bedava olan sitelerden açtım. Yani forum paylaşım siteleri. Üç yıllık deneyimimim ardından yeni bir forum sayfası açmayı düşünüyorum.

Bundan sonraki yazılarımda buluşmak üzere hoşçakalın. Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 39
: 3063
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1995, İstanbul doğumluyum. Öğrenciyim. Kitap okumayı, yazı yazmayı, müzik dinlemeyi severim. RBK...