Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Suçlu! Ayağa kalk...

7 yaşında bir çocuk.
32 mevcutlu sınıftaki öğrencilerin velileri, 2009- 2010 eğitim- öğretim yılının açılmasından bir süre sonra A.Ç.’nin kızlara küfür ettiğini duyduklarını, bu durumu okul yönetimi ile paylaştıklarını ancak çözüm bulunamadığını öne sürmüş.
Bunun üzerine toplanıp, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden yardım istemiş, yine sonuç alamayınca Mersin Valiliği’ne dilekçeyle başvurup, öğrencinin tedavi edilmesini istediklerini belirtmişler.
Okul yönetiminin ilgisiz kaldığını önesürüyor veliler.
Çocuk küfür de ediyormuş.
Mersin’in Silifke ilçe Milli Eğitim Müdürü Kazım Alp Alkan, bu yaştaki bir çocuğun cinselliğin ne olduğunu bile bilmesinin mümkün olmadığını ve çocuğun anne babası ayrı olduğu için bir takım "davranış bozukluğu" bulunduğunu, bu sorunu gidermek için de öğretmen ve okul yöneticilerinin gerekli çalışmaları yaptığın söylemiş.
Anne babası ayrı olduğu için bir takım "davranış bozukluğu" bulunması tezi bana yeterli bir sebep gibi gelmedi.
Şimdi bu çocuk ne olacak?
Suçlu mu?
Yoksa bu çocukta cinsel istismara uğramışsa...
Küfür ediyormuş deniyor.
Ya abi, bu çocuk bir çok sebepten böylesi hareketler yapıyor olabilir?
Bunu araştıracak bulacak olan uzmanlar.
Velilerinde yargısız infaz yapmamaları ince ayrıntı.
Başka birşeye dikkat çekmek istiyorum ben asıl...
Bu çocuk gibi olan çocukların olmadığını ne biliyoruz?
Kızlar ve erkekler ayırt edilmeden. Diğer sebepler bir kenara bırakılsın.
İnternet ve medya etkisi yadsınmamalı sebepler sıralanırken.
Çok önemli bir yerde sıralama yapılırken.
İnternette bu yaştaki çocuk bile uygunsuz sitelere girebilecek ortamı buluyor.
TV ekranlarında dizilerde olabildiğince çirkin bir Türkçe, argo kelimeler havada uçuşuyor.
İzlenme oranı az olan diğer diziler bu dizileri örnek alıyor .
Bol cinsellik.. Sokak dili...
İzlenme oranları artıyor ama akabinde de istenmeyen böylesi ...
Ve bu yaştaki çocukların yatma saatinin olmadığı zaman diliminde üstüne üstlük.
RTÜK denilen kurumsa... Uyuyor sanırım...
Bayilerde kadınların cinsel obje olarak kullanıldığı, açık saçık fotoğraflı gazeteler...
Ortada...
Örnek kötü abi, küçücük çocuklar ne görürse...

 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..