Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Suçlu ayağa kalk

Suçlu ayağa kalk
 

SUÇLU AYAĞA KALK!


Suçlu ayağa kalksın!

Dün gece oynan maçta yaşananlar aslında bu sene oynanan futbola, ülkemizde yaşanan olaylara yakışan bir sonuç oldu bence.

Her iki takımda bu sene ve dün o kadar kötüydüler, o kadar hak etmediler ki; dün gece bunu bir kez daha yaşattılar bize.

Kaybedenin bu sene için herşeyini kaybedeceği maçta, kazanan bir tarafın olmayacağı anlaşılınca nasıl olsa maçı ve seneyi kaybettik düşüncesi her iki takımın futbolcularının da gerçek niyetini ve karakterlerini göster.

Kurban da kesileceğini anlayan boğalar gibi sağa sola saldırmaya bir birlerini ısırmaya başladılar.

ve medya başladı suçlu aramaya...

Suçlu kim?

Lugano'yu ısıran Emre mi?

Emre'ye arkadan (!) kafa atan Lugano'mu?

Emre abisini boğazlamaya çalışan provakatör (!) Sabri mi suçlu ?

Tarftara cinsel organını gösteren Volkan mı?

Yoksa Arda mı suçlu?

Ya da Semih,

Ya da Aydınus mu?

Belki de herşeyi kendi istediği gibi görmeye çalışan sadece rakibin çirkinliklerini yayınlayıp kendi pisliklerini örtmeye çalışan "antu.com" ve "ultraaslan.com" taraftar siteleri mi suçlu olan...

bu liste uzar gider...

suçlu bulunur, cezasını ceker herşey unutulur.

Seneye Kadkıköy'e gelinir ve herşey yeniden başlar.

Peki nereye kadar...

futbol oyun olmaktan çıkmıştır. (belki de hiç olmamıştır)

Birileri birşeyler yapacak mı yoksa böyle yaşamaya mı alışacağız?


Fenerbahçe ile Galatasaray takımları sahadan dostça el ele kol kola ayrılana kadar ben yokum

İzlemeyeceğim Fenerbahçe'yi, desteklemeyeceğim takımı mı.

Onunla sevinip onun için üzülmeyeceğim artık.

Fenerium'dan alışveriş yapmayacağım, maça gitmeyeceğim.

Kimin umurunda olur benim bu işler düzelene kadar Fenerbahçe'yi desteklemem yada desteklememem bilemem orasını ama benim umurumda.

Tuttuğum takımla gurur duymak istiyorum, tuttuğum takımdan utanmak değil

Ben yokum Fenerbahçe yokum...

Siz geri gelene kadar da olmayacağım...

Beni ararsan eğer; Galatasarayla ne zaman el ele kol kola çıkarsın o sahadan işte o zaman orada olacağım.

Hoşçakal...

 
Toplam blog
: 12
: 633
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

32 yıl önce Ankara'da doğdum. Uludağ Üniversitesi İktisat Fakültesi Mezunuyum. Bireysel Emeklilik ..