Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Şükür kavuşturana

Şükür kavuşturana
 

Nihayet doğru dürüst çalışan bir bilgisayarımız oldu ve buradayım. Ne zormuş ayrı kalmak. Aklım burada kaldı dersem yalan olmaz. Kim ne yazdı? Kim kime ne yorum yazdı? Kim kiminle kapıştı? Meraktan çatladım valla. Kimbilir ne bloglar kaçırdım. Mümkün olduğu ölçüde hepsini okumaya çalışıyorum ama o kadar çok yazı var ki. Blog kategorisinde yazılanların hemen hemen hepsini okudum. Döktürmüş millet yine yokluğumda. Yorum yazdım bazılarına ama, açıkcası şimdilik pek yorum yazarak zaman kaybetmek istemiyorum. Okuyabildiğim kadar yazıyı okuyup sonra çok can alıcı olanlara yorum yazmayı düşünüyorum.

Ben blog olayına kaptırmış olduğumu biliyordum ama bunu bloglardan ayrı kalınca çok daha iyi anladım. Hele hele bir kaç blog yazarı arkadaşımızda mesaj yazıp nerelerdesin diye sormamış mı dünyalar benim oldu. Yokluğumun hissedilmiş olması beni çok gururlandırdı. Gerçi son zamanlarda pek yazı yazamıyordum ama insanlar yorumlarıma alışmış anladığım kadarıyla.

Ben itiraf edeyim burayı çok özlemişim. Blogların arasında gezinmeyi, profilleri incelemeyi, yazılan yazılara gelen yorumları okumayı, bloglar için seçilen resimlere bakmayı yani bir çok şeyi özlemişim. Yokluğumda katılan arkadaşları da merak ediyorum. İlk fırsatta onların da sayfalarını ziyaret edeceğim. Bazı yeni katılan arkadaşların yazılarını okudum gerçekten ilk yazıdan ilgimi çekenler oldu. MB bağımlılık yapar gerçeği gündemde zaten. Buna ben kendimi bire bir örnek gösterebilirim. Bloglara giremediğim zamanlarda aklıma yazacak o kadar çok şey geldi ki bilgisayarımızdaki problem bir çözülsün hepsini yazıcam dedim ama şimdi aklıma bir şey gelmiyor. Sadece sizlere kavuşmanın sevinciyle bu satırlar dökülüverdi işte. Aman banane senden diyenler olabilir, olsun ben onları da özledim.

Yani diyeceğim o ki, burada olmaktan çok mutluyum. Geri dönmek çok güzel. İlk fırsatta çoluk çocuk yatıp ev sessizliğe büründüğünde, ya da okuldan geldiğim de, büyük oğlum okuldan gelmeden önce aklımda biriktirdiğim konularda yazacağım. Görüşmek üzere...

(resim:2+2=4 eder ya işte ben de geri döndüm. :) Nasıl bağlantı ama??)

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..