Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Süleyman'dan sana iş çıkmaz diyorlar...

Süleyman'dan sana iş çıkmaz diyorlar...
 

Sevgili Bugünlüğüm,

Dün gece Süleyman'ı rüyamda gördüm. Hayırlara çıkar mı dersin? Öyle çok heyecanlandım ki san ki yanımda gibiydi..

Sorma! Bütün yakın çevrem Süleyman'dan sana iş çıkmaz diyor.. Ama dinliyen kim?

Başkalarının fikirlerini önüme katıpta hangi yolculuğa çıktım ki şimdi onların sözlerini tamama tutayım.. Herkes kendine yol gösterici olsun.. Kendi geleceğimin planını kendim yapmalıyım. Yoksa Süleyman'ın yokluğuna nasıl katlanırım? Geçen gün bir ahbabımız aynaya bakmadan bana bir soru sordu: ''Süleyman'da senin gibi, kalıcı duygular besliyor mu bakalım?'' demez mi? Şöyle bir suratına geçirecektim ki Süleyman'ın hayali karşıma dikiliverdi..

İçinde olduğum durumu benden başka kim anlıyabilir ki? Artık hiç bir şey motive etmiyor beni.. Yeni hayaller isteyenlerin olsun.. Keşke Süleyman parayla satılsaydı da banka soysaydım....

Ahh Süleyman ahhh

''Melekler yüreğinizden öpsün''

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..