Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '09

 
Kategori
Kültürler
 

Surdaki adam

Simgedir Ulubatlı Hasan. Simge olması gerektiği için oradadır. İlk çıkan olduğu içindir simge oluşu. Düşünüyorum da hayatımızda simgeler olmalı mıdır? Ya da hayatımızdaki simgeler ne kadar önemlidir?

Kimilerinin simgesi Kürşat olmuştur, kimilerinin Che. Onlar yıldız mıdır? Örnek olan onlar mıdır? Acaba kaç komünist var che nin hayatını t-shirt lerden öteye götüren kendi hayatında. Ya da kaç insan vardır binlerce askerle korunan Çin sarayına kırk askerle saldıran. Şimdilerde ya da eskiden beri ben insanlığın geçmişteki simgeleri çok ta örnek alıp hayatına tatbik ettiğini düşünmüyorum. Ondan değil midir tarihi masal gibi okuyuşumuz. Ondan değil midir ders ya da örnek almadığımız insanlık tarihine Tekerrür diyebiliyoruz. Aslına bakarsanız tekerrür eden hep tarihi hatalarımız. Hallacı dan sonra kaç Mansur çıktı ya da kaç Che var şimdi dünyada kaç Kürşad kendini feda edebiliyor. Kaç yaşanmış yarım hayat var yıldızlara koyduğumuz.

Şimdilerde aşk denince ne geliyor aklımıza. Ya da kim geliyor. Aramızda hiç Enel Hak diyebilen var mı acaba? Hiç ezilmişliğe, yoksulluğa savaş veren kendi rahatını bırakıp. Var mı hayatını hiç doğmamış belkide doğacağı bile meçhul kardeşinin torununa feda eden. Aslına bakarsanız ben kendimde bunların hiç birine ben varım diyemiyorum. Zaten bunları düşünmemin sebebi de budur sanırım. Ben varım diyemiyorum. Ben varım diyebilenleri tanıma şansım da olmadı. Belki de oldu ben anlayamadım. Varsa aranızda ben varım diyebilen, lütfederse tanımak isterim...
 
Toplam blog
: 20
: 573
Kayıt tarihi
: 19.01.09
 
 

Dünyayı gördüğüm gibi okuyan biriyim. Başkalarının ne gördüğü ile ilgilenmiyorum. İlginç olmayan bir..