Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Sustuğum Kadar

Sustuğum Kadar
 

resim int.ten alıntıdır


Sustuğum kadar var oluyorum, konuştuğum kadar yok! 

Kayboluyor susmalarda tüm bildiklerim, ben kayboluyorum... 

Varlığım derinlerde susmalara gebe kalıyor. 

Konuşacak olsam bir doğum sancısında kelimeler... 

Ağlıyor, inliyor. 

O yüzden susmak lazım... diyorum. 

Var olmak için susmak! 

Sancılar acıtıyor canımı, canımızı. 

Girdabın içinde gayb oluyor kelimeler... 

Girdap dönüyor, ben dönüyorum, kelimeler dönüyor... 

Tüm kelimeleri toplayıp, üçe beşe bölüyorum. 

Sen al, o alsın, şuna ver... 

Bende kalmasın. 

Ben susuyorum. 

Var olmak için susuyorum. 

Çünkü ben konuşursam kaybolurum. 

 
Toplam blog
: 50
: 608
Kayıt tarihi
: 18.10.09
 
 

Yazmayı sevdiğim kadar, konuşmayı sevseydim...Yazmayı becerebildiğim kadar, konuşabilseydim...Yazdık..