Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Susturun artık şu elebaşıları!

Susturun artık şu elebaşıları!
 

Pişkinliği ele aldılar.


2015 Temmuz'undan bu yana terörle mücadelede resmi-sivil bine yakın şehit verildi. En üst düzey açıklamalara göre yedi binin üzerinde PKK militanı öldürüldü.

Ama bunca can kaybına karşın bölücü örgütün liderleri halen hiçbir şey olmamış gibi medyada boy gösterebiliyor, pervasızca tehditler savurabiliyorlar.

Şu cürete bakın.

Bir yıldan kısa süre içinde yaklaşık on bin can kaybından sorumlu olan katiller halen böylesine pişkin olabiliyorlar.

Nasıl bu kadar cesur olabiliyorlar?

Çünkü dokunulmuyor kendilerine.

Öylesine yüksek himayelere mazharlar ki, 38 yıldır aynı oyunun baş aktörleri olarak rollerini oynayabiliyorlar.

Lafı uzatmadan, kısa, açık ve net olarak belirtiyorum.

Terör örgütü liderlerini etkisiz hale getirmeyi hedeflemeyen bir “terörle mücadele” iddiasının geçerliliğine inanmıyorum.

Susturun şu “herifleri”.

Beceremiyorsanız, “terörle mücadele ediyoruz” diye ahkam kesmeyi bırakın.

Elebaşıları etkisizleştirmeyi hedeflemeyen bir savaş, “aldatma”dan öte anlam taşımaz.

Bunlar hala böyle konuşabildikleri sürece böyle onbinlerce can yitip gitmeye devam eder. 38 yıldır ben bunu gördüm, bu kanlı örgütün elebaşıları ele geçirilmediği sürece kimbilir kaç otuz sekiz yıl daha bunları izlemeye devam ederiz.

 

Kenan IŞIK

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..