Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Tak edilen canlara

Tak edilen canlara
 

Hayatımı kendime değil başkalarına adadığımı bıraktığım anda kendimi hatırladığımda mutlu olacam..

İster bencil desinler ister yüreğine laf söylesinler keşke deseler. Bir hayli kırgınım hayata en başta bana. Saçını süpürge edersen insanlara vefana değil saçına bakarlar. Sen kendini unutursun da bir damla değerin olmaz karşılarında. Hani derler ya çok seversen sen kaybedersin, çok değer verirsen değerden düşersin.. Kendin kalkar yine kendin düşersin. Kendi düşen ağlamazmış derler ya bir de ağlar içi çıkana kadar ağlar da işte yine kendine yapar. O gözyaşına kendi gözyaşını da bir tek ana katar. 
 
Kızlar annelerinin kaderini yaşarmış. Yaşıyorum ve kızım benim kaderimi yaşamasın diye kafa tutasım var her şeye. Sil baştan değişmeye. Bencil olmaya, vefasız, kaygısız.  Kendi stresinde boğulmadan, sonunu düşünmeden uçasım var. Nefes almaya ihtiyacım var. Diğer herkes gibi herkesleşmeye ihtiyacım var. Yaşamaya ihtiyacım var. Önce ben demeye, kendi değerimi bilmeye, kendimi kendime adamaya ve hayatıma sahip çıkmaya ihtiyacım var. Doğarken tek doğduysak, bu hayata son nefesi vereceğimizde de tek başımızayız. Dualarımın başına kendimi koymakla başlıyorum. Önce ben demeyi öğrenmeye başlıyorum. Başarabilir miyim bilmiyorum ama bunu başarabilirsem bu hayattaki en büyük zaferim olacak.
 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..