Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '07

 
Kategori
Güncel
 

Takımlar orijinali gibi olur mu?

Takımlar orijinali gibi olur mu?
 

<ı>Sakaryanın'nın Akyazı İlçesi Kayabaşı Köyü'nde 8 yıl önce kendisini erkek gibi hisseden ve akrabası olan Filiz ..... kaçıran Yurdagül ...... hormon tedavisi ile ameliyatla ‘Erkek' oldu.

Milliyet Gazetesinin haberi böyle!

***

Haberi okuduktan sonra “yandık” dedim içimden, yine insanların kafası karışacak..Yine konu, işin uzmanları tarafından televizyonlarda tartışılacak..

***

“ Hocam hoş geldiniz, vakit kaybetmeden olaya girmek istiyorum. Yurdagül’ün durumunu biliyorsunuz..Türkiye’nin günlerdir merak ettiği soru şu; Yurdagül’ün sünnet olması gerekiyor mu?

“ Öncelikle bana bu imkânı verdiğiniz için teşekkür ederim. Olaya düz mantıkla bakmakta fayda var. Yurdagül doğduğu zaman, cinsiyeti ne?”

“ Kız hocam.”

“ Tamam, burada anlaştık ben de onu diyorum kız! Sonra ne oluyor?”

“ Erkek”

“ Bravo burayı da yakalamışsınız..Sizin de fark ettiğiniz gibi arada bir geçiş dönemi var....Bu döneme biz kendi aramızda Gri dönem diyoruz..Anlayabilmeniz için daha basite indirgeyeyim..Siyah desen siyah değil beyaz hiç değil.”

“ Anladım hocam”

“ Peki, geçiş dönemi nasıl oluyor?”

“ Hormon tedavisi ile”

“ Bu tedavinin içeriği ile ilgili bir bilginiz var mı? Yurdagül’e cerrahi bir müdahale yapılmış mı?”

“ Haberde böyle bir bilgi yok”

“ Tamam, olayı şimdi çözdüm ben... Buraya gelmeden önce evde düşünürken, çok sıkıştırırlarsa görmeden bir şey diyemem deyip sıyrılacaktım işin içinden. Şimdi durum değişti. İlk olarak üzeri kapalı olarak geçilen hormon tedavisi ne demek, nasıl yapılır, onu özetleyeyim”

“ Buyurun hocam merakla sizi dinliyoruz”

“ Hormon tedavisine halk arasında trampa, tıp dilinde organ nakli denir! Nakil olabilmesi için durumundan memnun olmayan, erkekken kadın olmak isteyen bir denek daha bulunur...İki hasta yana yana yatırılır...Nasıl karaciğer nakli yapılıyor.. Kim hangi organından memnun değilse diğerine verir... Organların bünyeye uyum sağlaması önemli tabi... Uyum olmazsa organlar Eşek kulağına kelebek konmuş gibi durur!

“ Yani bu Hormon tedavisi al gülüm ver gülüm olayının bilimsel ismi öyle mi hocam”

“ Aynen dediğin gibi”

“ Şimdi gelelim ilk sorduğun soruya...Trampa işleminin yapıldığı eski erkek denek sünnet olduysa, sünnete gerek yok..Olmadıysa olması lazım tabii”

“ Çok teşekkür ederim Sevgili hocam hazır sizi bulmuşken bir soru daha sorayım..Yurdagül’ün askere gitmesi gerekiyor mu?”

............

Foto:http://tr.wikipedia.org

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..