Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
502
 

Takipteyim...

Takipteyim...
 

Sevgili günlük;

Sigara yasağının 7. günü... Hiiiç üşenmiyorum, takipteyim. İşi gücü bıraktım yasaklara taktım. Neler yasak, niçin yasak, uyuluyor mu uyulmuyor mu? Yasa koyucuya destek olarak fahri yasak koruyucusu, ay, aman takipcisi oldum.

Dediğim gibi sigara yasağını takan olmadığı gibi takip edenine de henüz rastlamadım. Dün durakta sigara içip yere attım. Kimse takmadı, ceza da almadım( denemek amaçlı). Yine bir kafede 3 ağabeyin sigara içtiğini gördüm. Kafenin sahibi de içiyordu. Ben de içtim. Hiç birşey olmadı...(Test 2)

Taksiye bindim. Taksiciye sordum; var mı yasağı takan? Dedi; yohtir bacım... Biraz gizleyerek taksiciyle takside sigara içtik...(Test 3)

Vapurda yazı asmışlar, yasak diye. İçenleri de uyarıyordu personel. Ay ne güzel dedim, ben de içmedim. Ama bir gariplik vardı. Yasaktan dolayı olsa gerek yolcu azalmıştı sanki. Neyseki bu gün o garipliği çözdüm. Güvertede sigara içmek yasak diye tiryakiler çözüm bulmuş. Valla çok bozuldum. Onca sene aynı vapura bineriz, insan bi haber verir değil mi? Allah'tan ki vapuru kolaçan etmek geldi aklıma. Sanacaktım ki vapur yolcusu ve personeli yasağı takıyor... Aaaa takmıyormuş ayol, ne takması... Ne göreyim vapurun alt katına inmişler, en arka kısımda denize doğru sarkmışlar, sigara içmekteler. Çok mutlu oldum, hemen katıldım... Personel geldiğinde herkes dumanı yuttu. Ben pöfür pöfür. Neyseki yine birşey olmadı... (Test 4). Bu yazıdan sonra orda da sigara içmek yasaklanırsa, vapurdaki arkadaşların yaptığını yapmayıp, onlara yeni bir öneri sunacağım. Filikada içelim...:)


Yine yolda sigara içim yere atan bir zaatımuhteremi uyardım: '' ee pardon yere attınız, yasaktı...'' Zaatımuhterem, yüzüme boş boş bakıp; '' hadi len'' dedi...

Neyse, sigara yasağı takip günlüğüm sürecek ama bir uyulmayan yasak daha var ki amansız savaşçısıyım...
Efendim, nerdeyse bin yıldır( yani trafik kuralları ve otobüs durakları icadından beri) Duraklara araç parketmesi yasaktır... Doğru mu? Peki siz park yapılmamış durak gördünüz mü hiç? Ben görmedim, maazallah görmezsem kahrolurum...

Sevgili günlük;

Dün beşbin yüz elli ikinci kez 155' arayıp ihbarda bulundum... Sanırım benden çok sıkıldılar. Daha alo der demez; '' tamam hanfendi ilgileniyoruz'' diyorlar... Da, daha ilgilendiklerini görmedim. Sanırım ben o duraktan gidince ilgileniyorlar. Ha, ilgileniyorlar da ne oluyor? Hala otobüs duraklarına araç parkediyorlar. Yolcular otobüse binmek için yolun ortasına fırlıyorlar, falan....

Ben kendim uyarıyorum. Bazan bekliyorum, arabanın sahibine trafik kurallarını anlatıyorum... Sağolsunlar teşekkür anlamında mırıldanıp ( bir arkadaşım küfür ettiklerini iddia etse de) ya gidiyorlar ya kalıyorlar...

Aaaa! yeti ama artık madem yasağa uyulmuyor, ben de park edeceğim. Hatta garanti olsun araba hep orda dursun...

Evet sevgili günlük bu günlük bu kadar... En kısa zamanda başka yasaklarla görüşmek dileği ile...








Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Çok tuttum bu takip işini bence devam Özlem'ciğim. Sevgilerimle...

Özlem Akaydın 
 02.06.2008 11:57
Cevap :
Çok eğlenceli oluyor. Aslında bilinç düzyi gelişmemiş toplum olduğumuzun takibi ve acı ama.... Sevgilerimle arkadaşım  02.06.2008 12:55
 

Genelde önce yazıyı okurum ardından yorumları. Sonra sıkıcı ve aynı olmaması ve yazarı bunaltmaması dileği ve düşüncesi ile yorumumu yazıyordum. Yazı güzel ve hoş ellerine sağlık ,ama o ne ? Yorumlar bitmek bilmiyor..... Yazmışlar da yazmışlar... Yazmışlar da yazmışlar.... İnsanlar işi gücü bırakıp yorum yazmış. Vay be dedim. Arkadaşın seveni ve çevresi bayağı kalabalık demek... Neyse kendine iyi bak. Sevgi ve saygı ile kal.

basak_33 
 30.05.2008 15:48
Cevap :
:) Canım Başak çok teşekkürler. Paylaştıkça çoğalmak bu olsa gerek:... Sevgilerimle  30.05.2008 17:00
 

çok güzel bir yazı galerin çok hoş insanı çocukluğa götürüyor çok yorum almışşın umarım uyulur ,ama sanmıyorum ben içmiyorum sağlık açısından kötü, toplum olarak kurtuluruz başlıca bela sigradan sağlıcakla kal başarılar

linda 
 28.05.2008 16:22
Cevap :
Sevgili Linde yazımı ve galerimi beğenmen beni mutlu etti çok teşekkürl ederim. Elbette işin latfesindeyim ama sigara içen biri olarak yasaklara uyulması taraftarıyım. sevgilerimle  28.05.2008 23:30
 

ama vapura binmeyi bırakıp sandalla gececeğim. Ne bu be çay içip, boğaza bakıp, keyifle bir sigara içmeyeceksem zaten öleyim. Keyifsizlikte kansorejen valla. Sahi keyifsizlik yasak kapsamında mı?

Engin Allı 
 28.05.2008 16:14
Cevap :
:) Sandal olayı süper... Şimdi hayal ettim denizin içi sandallarla dolmuş biz tiryakiler keyif içinde:))) Sevgilerimle  28.05.2008 23:31
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 90
Toplam yorum
: 2077
Toplam mesaj
: 290
Ort. okunma sayısı
: 854
Kayıt tarihi
: 19.05.07
 
 

 Ama hayatın farkındayım. Hem güzel, hem acı. İyi midir farkında olmak? Yoksa iyi midir farkında ol..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster