Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Takipteyim...

Takipteyim...
 

Sevgili günlük;

Sigara yasağının 7. günü... Hiiiç üşenmiyorum, takipteyim. İşi gücü bıraktım yasaklara taktım. Neler yasak, niçin yasak, uyuluyor mu uyulmuyor mu? Yasa koyucuya destek olarak fahri yasak koruyucusu, ay, aman takipcisi oldum.

Dediğim gibi sigara yasağını takan olmadığı gibi takip edenine de henüz rastlamadım. Dün durakta sigara içip yere attım. Kimse takmadı, ceza da almadım( denemek amaçlı). Yine bir kafede 3 ağabeyin sigara içtiğini gördüm. Kafenin sahibi de içiyordu. Ben de içtim. Hiç birşey olmadı...(Test 2)

Taksiye bindim. Taksiciye sordum; var mı yasağı takan? Dedi; yohtir bacım... Biraz gizleyerek taksiciyle takside sigara içtik...(Test 3)

Vapurda yazı asmışlar, yasak diye. İçenleri de uyarıyordu personel. Ay ne güzel dedim, ben de içmedim. Ama bir gariplik vardı. Yasaktan dolayı olsa gerek yolcu azalmıştı sanki. Neyseki bu gün o garipliği çözdüm. Güvertede sigara içmek yasak diye tiryakiler çözüm bulmuş. Valla çok bozuldum. Onca sene aynı vapura bineriz, insan bi haber verir değil mi? Allah'tan ki vapuru kolaçan etmek geldi aklıma. Sanacaktım ki vapur yolcusu ve personeli yasağı takıyor... Aaaa takmıyormuş ayol, ne takması... Ne göreyim vapurun alt katına inmişler, en arka kısımda denize doğru sarkmışlar, sigara içmekteler. Çok mutlu oldum, hemen katıldım... Personel geldiğinde herkes dumanı yuttu. Ben pöfür pöfür. Neyseki yine birşey olmadı... (Test 4). Bu yazıdan sonra orda da sigara içmek yasaklanırsa, vapurdaki arkadaşların yaptığını yapmayıp, onlara yeni bir öneri sunacağım. Filikada içelim...:)


Yine yolda sigara içim yere atan bir zaatımuhteremi uyardım: '' ee pardon yere attınız, yasaktı...'' Zaatımuhterem, yüzüme boş boş bakıp; '' hadi len'' dedi...

Neyse, sigara yasağı takip günlüğüm sürecek ama bir uyulmayan yasak daha var ki amansız savaşçısıyım...
Efendim, nerdeyse bin yıldır( yani trafik kuralları ve otobüs durakları icadından beri) Duraklara araç parketmesi yasaktır... Doğru mu? Peki siz park yapılmamış durak gördünüz mü hiç? Ben görmedim, maazallah görmezsem kahrolurum...

Sevgili günlük;

Dün beşbin yüz elli ikinci kez 155' arayıp ihbarda bulundum... Sanırım benden çok sıkıldılar. Daha alo der demez; '' tamam hanfendi ilgileniyoruz'' diyorlar... Da, daha ilgilendiklerini görmedim. Sanırım ben o duraktan gidince ilgileniyorlar. Ha, ilgileniyorlar da ne oluyor? Hala otobüs duraklarına araç parkediyorlar. Yolcular otobüse binmek için yolun ortasına fırlıyorlar, falan....

Ben kendim uyarıyorum. Bazan bekliyorum, arabanın sahibine trafik kurallarını anlatıyorum... Sağolsunlar teşekkür anlamında mırıldanıp ( bir arkadaşım küfür ettiklerini iddia etse de) ya gidiyorlar ya kalıyorlar...

Aaaa! yeti ama artık madem yasağa uyulmuyor, ben de park edeceğim. Hatta garanti olsun araba hep orda dursun...

Evet sevgili günlük bu günlük bu kadar... En kısa zamanda başka yasaklarla görüşmek dileği ile...








 
Toplam blog
: 90
: 875
Kayıt tarihi
: 19.05.07
 
 

 Ama hayatın farkındayım. Hem güzel, hem acı. İyi midir farkında olmak? Yoksa iyi midir farkında ol..