Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Tanrı'ya mektup.

Tanrı'ya mektup.
 

Güneşe kırmızı baktığım zamanlar..."here comes the sun"


Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

60’larda yaşayıp, hippi olmak istiyorum. Beatles konserinde, sahneye fırlayıp Lennon’dan mikrofonu kapan kız olarak tarihe geçmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Dünyada her yeri görmek istiyorum. 50yıl da sürecek olsa oradan oraya kendimi her yerde bulmak istiyorum.  

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Bir yelkenli almak istiyorum. Onunla okyanusu geçmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Dünyanın en geniş kütüphanesine sahip olmak istiyorum, içinde kaybolayım, kitaplardan başım dönsün istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Harley marka bir chapper ile bütün Akdeniz ülkelerini gezmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

İçinde yüzbinlerce film olan bir film koleksiyonu yapmak istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Sahilde denize sıfır evimde, denize karşı kitaplarımı okuyup filmlerimi izleyerek günlerimi geçirmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

En idealist profesör olmak istiyorum. Araştırmadan araştırmaya koşmak, kendimi en güzel şekilde dolu dolu geliştirmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Savaşta kalmış çocuklara yardım etmek için savaş bölgesine gitmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Kızılderili kabilesine katılmak istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Amerika’nın hiç keşfedilmemiş olması için geçmişe gidip Colomb’u ikna etmek istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Hadi Colomb’u ikna edemedim ve Amerika’yı keşfettiler; Kızılderililer katledilmesin diye tarihle oynamak istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Sadece yazları değil canım her istediğinde dalış yapmak istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Canımı yakan ne kadar aşk varsa hepsinin yüzüne tükürmek istiyorum 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Arkamdan dolap çeviren bütün dostlarımı! dolaba tıkıp, kilitleyip anahtarı da denize atmak istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Golden cinsi bir köpek almak istiyorum ve kedimle iyi geçinmelerini istiyorum. 

Ben ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

8 yaşımdayken köpeğimin tasmasını elimden alıp kaçan o adamı köpeklerin yemesini istiyorum. 

Herşey bir kenara da;  

Ben asıl ne yapmak istiyorum, biliyor musun? 

Deniz kenarında kitap okurken üstüme hırkamı getiren bir adam uğruna aşık olabilmek istiyorum yahuu... 

(Tanrı’ya yollayacağım ihtiyaç listem şimdilik bu kadar, isteyenler listeye ekleme yapabilir efendim) 

Lütfen yazımı bir de bu şarkı eşliğinde okuyun, http://www.youtube.com/watch?v=RCFYNeyLG-g&feature=related 

 
Toplam blog
: 38
: 1616
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Deniz tutkunu, anne, evlat, sanat düşkünü, doğaya aşık, var olmanın anlamının peşinde bir insanoğ..