Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tansiyonum çıktı galiba.....

Tansiyonum çıktı galiba.....
 

Doktor olmalı...


Evet bayramda sizlere Antalyada olacağımı yazmıştım daha önceki yazımda. Trafiğin bayram ve yılbaşı öncesinde yoğun olabileceğini belirtmiştim. Ben gelirken çok da yoğun değil di henüz.

Ben bir sürpriz yaparak arife günü geleceğimi bilen sevdiklerime pazar günü gelerek tam anlamıyla bir sürpriz yaptım.

Neyse asıl yazacağım konu İstanbuldan Antalya istikametine giderken yolda başıma gelenler sanırım çoğu insanında başına gelmiştir. Otobüse ilk bindiğimde herhangi bir sorun yoktu. Normalde beni otobüste yolculuk yapmak rahatsız etmez. Hani araba tutuyor olayı vardır ya o. Yani midem falan bulanmaz. Ama bu sefer midem bulandı, baş ağrısı başladı içimde bir gariplik....Ateşler bastı...Ve daha yolculuğun başındayız. Daha gitmem gereken 9 -10 saat yol var. Eyvah dedim bu yol bitecek mi acaba...

Midem giderek daha da bulanmaya başlayınca hemen bir poşet istedim. Neyseki PAMUKOVA 'da Metin Dinlenme Tesislerinde mola verdik. Otobüsten aşağı zor attım kendimi. Soğuk havaya çıkınca biraz rahatladım. Lavaboda elimi yüzümü yıkayınca biraz daha iyi oldum. Tesisde sağlık kabini yada tansiyon ölçen bir yerin olup olmadığını sordum ama olmadığını söylediler. Bende o zaman fark ettim ki böyle sürekli yoğun olan dinlenme tesislerinde acaba bir sağlık personeli bulundurulamaz mı ? Benim başıma gelmeden daha önce fark etmemiştim ama bu soru herhalde daha önce başkasının aklına gelmiş olabilir. Neyse birde soda içtim daha rahatladım..Bundan sonra yolculuğum daha rahat geçti.

Tüm yolculuk yapanlara yola çıkacaklara iyi yolculuklar diliyorum.

 
Toplam blog
: 17
: 465
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

1971 Bolu - Mengen doğumluyum. Liseyi bitirdikten sonra iş hayatına başladım. Zaman zaman iş yaşamın..