Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '13

 
Kategori
Siyaset
 

Tarık Akan mı, Sarıgül mü?

Tarık Akan mı, Sarıgül mü?
 

İstenmiyorum.

Öyleyse bu yarışta yokum.!

Aday olacak. Olmak üzere. Eli kulağında.. denilirken Gürsel Tekin'in aday adayı olma iması Mustafa Sarıgül'ü rahatlattı.

Sarıgül, İstanbul Büyük Şehir Belediye Başkan adayı olmak istemediğini önceki yazılarımda belirtmiştim.

Yineliyorum.

Sarıgül adaylığını açıklamayacak.

CHP'de ikinci adam rolünde olan Tekin aday olma sinyali veriyorsa, Sarıgül istenmiyor demektir.

Tekin aday olursa -amiyane tabir ile- İstanbul'u süpürür mü diyorsunuz?

Düdük süpürür!

Kimse kusura bakmasın ama ben Tekin'de Büyük Şehir Belediye Başkanı olma özelliğini göremiyorum.

Öte yandan Sarıgül aday olmuş olsa bile seçilemeyeceğini düşünuyorum. Zira kendisi de bunun öngörüsünü yaptığı için CHP'ye üyelik başvurusu dahi yaptırmadığını görüyoruz..

Peki kim aday olacak?

Ben.!

İlkel politikacılara dur demenin zamanı gelmedi mi?

Tarık Akan neden düşünülmuyor?

Geçiniz Sarıgül'ü Tekin'i falan.!

Geçiniz artık nineleriniz babaanneleriniz gibi gergef işlemeyi..

Gezi gençleri sadece iktidara değil, siz ana muhalefet başta olmak üzere meclisteki tüm partilere mesajlar verdi, siz hala farkında bile değilsiniz..

Sizlerde, demokrasi-özgürlük-ilericilik sadece sözde, sözlerinizde..

Tarık Akan doğru bir adres..

İstanbul'a aday olmak öyle kolay değildir..

Bir kere Akan gibi sevdalı olmak gerekir İstanbul'a..

İstanbul'un tarihi dokusuna kara sevdalı olmak gerek.

Kısaca, sevmek gerekir İstanbul'u.

Şimdilerde İstanbul'u seven gibi görünen aday veya aday adayları sadece rant ve politikaları gereği sevgi sözcüğünü kullandıklarını düşünuyorum..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..