Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '19

 
Kategori
Siyaset
 

Kurumsallığa Uy Cumhurbaşkanım

Devlet
Kurumsal yapıdır
Her kurum belirli işi yapar
Bu iş yapış
Tamamen kendi iç işleyişle olur
Dışarıdan kimse karışmaz
Karışmamalı da zaten
Kurum yapısında bir arıza saptanırsa
Yani
Kurum yaptığı işten verim alamıyorsa
Bu sorun yine kurumca belirlenir
Düzeltmeler
Bundan sonra devletçe yapılır
Devleti yönetenler
Özellikle
Cumhurbaşkanı başta olmak üzere
Tamamen
Kurumun değişim önerilerine
Uymak zorundadırlar
Yok
Öyle hariçten gazel okumak
Öfke ve kızgınlıkla işe el atmak
Cumhurbaşkanına bakıyorum
Her işten anlarmışçasına
Her işe el atıyor yön vermeye çalışıyor
Bu bana yanlış geliyor
Günümüzde
Devlet yönetme işi çok karmaşık hal aldı
Tamamen bilimsel yön kazandı
Herkesin
Bunun doğrusu budur demesine
Olanak kalmadı
Şöyle bakıyorum da
İlişkiler çok bozuk duruma geriledi
İktidar muhalefet ilişkileri kötü
Öfkeli konuşmalar doldurdu piyasayı
Saygı unutuldu
Sevgili yaklaşımlar kayboldu
İktidar muhalefet birbirini sevmez oldu
Ben bunu yadırgıyorum
Hatta ayıplıyorum bir öğretmen olarak
Her şeyi
Güzel güzel düşünüp yapmak varken
Her sözü
Düşünüp ondan sonra söylemek varken
Bizimkiler
Durmadan ama durmadan
Birbirlerini ayıplıyorlar
Birbirlerini halka şikâyet edip duruyorlar
Kendiişlerini
Dört dörtlük yapmadan uzak kalıyorlar
Güzel düşünme
Güzel söyleme
Güzel davranma
Psikolojik ve pedagojik kuramlar
Bunlarca unutuldu gitti
Bu ülke hepimizin canlarım
Bu ülkeyi hep beraber yönetmeliyiz
İyisi de kötüsü de bizim olmalı yani
Doğrusu bu
Ben bugün için durumdan memnun değilim
Onun için
Başta yönetenlerimizi ve herkesi
Hizaya gelmeye çağırıyorum
Bilen insanların işi yürütmesini öneriyorum
Bizler de onlara yardımcı olalım diyorum
Hır gürü bırakalım
Ülkeyi daha çağdaş hale taşıyalım
Bu dünya ölümlü dünya canlarım
Bunu hiç unutmayalım
İyi olalım iyiliklerimizle
Toplumu güzelleştirelim
Herkes gücü oranında çalışsın
Gereksinimi kadar kolayca tüketsin
Mutluluk içinde bu dünyada yaşasın
Ve öyle terk etsin


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..