Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tatil

Uzun zamandır yazı yazmıyorum. Yani daha doğrusu tatildeyken karalama defterine bir şeyler karalamıştım ama böyle uzun şeyler değildi onlar. Bilgisayarın başına geçip yazı yazmak, bunu insanlarla paylaşmak bambaşka bir duygu.


Bu tatilde insanlardan öğrendiğim bir şey oldu, aslında çok şey öğrendim ama en önemlisi karşınızdaki insanın yüzünüze bakarken başka siz arkanızı döndüğünüz an başka gözlerle başka düşüncelerle size bakıyor olması.


Belki yaşım küçük daha insanlardan öğreneceğim çok şeyler var ama bu benim için çok iyi bir tecrübe oldu. Yaklaşık 1 aydır insanları anlamak için insanüstü bir çaba harcıyorum, ama maalesef hala anlamış değilim. Beklide ömrüm boyunca hiç anlamayacağım. Durum bunu gösteriyor çünkü.


Neyse tatilin bu yanını bir kenara bırakalım. Çünkü düşündükçe kafam karışıyor.


Marmara bu yaz da kendini gösterdi benim için ve çok güzel bir tatil yaşadım. Saroz körfezi tüm ihtişamını gösteriyordu bu sezonda. Deniz kum güneşin tadını iliklerime kadar yaşadım. Yeri geldi 4 mevsimi 1 günde yaşadım, yeri geldi güneş gün boyunca gitmek bilmedi yeri geldi özletti kendini…


İşte Gelibolu ve Saroz körfezi böyle bir yer...


Ben bu tatili iliklerime kadar yaşamak için beynimde hep şu cümleyi tekrarlıyordum:


’’İnsanlar işlerine geldiği gibi konuşur, hayat 1 gün başka gün yok.’’

 
Toplam blog
: 28
: 324
Kayıt tarihi
: 28.05.07
 
 

Düzce Akçakoca'da muhasebe okuyorum. 2. sınıf öğrencisiyim. Eğlenmeyi çok seviyorum. Büyük zevk..