Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '20

 
Kategori
Kahvaltı
 

Tatlı Sabah Neşesi

 
Merhaba. Covit 19 virüs nedeniyle tarihe geçen insanları olduk. Çok zormuş. Yıllar sonra bizi konuşacak yeni nesil. Mücadelemizi, çektiklerimiz... 
 
Bu günler geçecek inancıyla, gelsin nefis lezzet önerim.
 
Sabah kahvaltı sofrasının neşesi krem çikolata, fındık ezmesi bir de yeni keşfettim küçük tüpler de yeşil fıstık ezmesi satılıyor çok  da lezzetli. 
 
Tost ekmeklerini kalp kurabiye kalıbıyla kestim.
Kalan ekmekler israf olmayacak onları çorbalık gevrek yapmak için ayırdım.
 
Kalp ekmekleri ızgarada ısıttım. Üzerlerine sabah neşeleri krem çikolata fındık fıstık ezmesi sürdüm. Çöp şişe taktım. Reçel tabağının üzerinde sundum. Yanın da mis gibi demli çay.
Tatlı Sabah Neşesi Afiyet Olsun.
 
 
 
Toplam blog
: 44
: 49
Kayıt tarihi
: 04.08.20
 
 

Yemek yapmayı çok seviyorum. İsrafın her türüne derinden üzülüyorum. Ekmek israfını önleme amaçlı  ..