Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

Taxi şoförü

Taxi şoförü
 

Taksiye bindim. Sal oğlum gitsin aşağıya doğru dedim. Nereye ağbi dedi sürücü. Salacak'a sürsene sen kardeşim. Abi içimizdeki bütün kötülükleri salıverelim mi beraber ? Hadi len... Salalım annnsssatiiimm...

Direksiyon elimizde kemerler belimizde biz gideriz salmaya hey salmaya...... Hey :))


Bir gün taxiye binen bir müşteri şoföre bir şey sormak için hafifçe omzuna dokunur. Şoför bir çiğlik atıp, direksiyonun kontrolünü kaybeder, bir otobüse çarpmak üzere iken direksiyonu kırar, kaldırıma çıkıp, bir vitrinin önünde arabayı durdurur arkaya donup müşteriye:
"hayatta bir daha bunu yapmayın!" diye bağırır. Müşteri ise şaşkınlıkla bir ufacık dokunmanın onu bu kadar korkutup sıçratacağını düşünemediğini söyler.

Bu arada kendini toparlamış olan şoför, müşteriye dönüp:

"haklisiniz, aslında sizin kabahatiniz yok" der. Bugün benim ilk taksi şoförlüğüm, 25 senedir cenaze arabası şoförüydüm........ *

* MİSYONER

Bir Hiristiyan misyoner, Afrika'da olanca gücü ile çalisiyor, zencileri dinine uydurmaya çalisiyordu.
Bir gün yine bir zenciyi su ile vaftiz etti ve dedi ki:
- Bundan sonra senin adin Bikila degil, John. Cuma günleri et yemeyeceksin, balik yiyeceksin, anladin mi?
- Evet anladim, demis zenci.
O haftanin cuma günü, misyoner, vaftiz yaptigi zenciyi kulübesinin önünde, kizarmis bir koyun budunu kemirirken görünce hiddetlenmiş:
- Ben sana cuma günleri et degil balik yiyeceksin demedin mi?
- Evet dediniz demis zenci. Ben de bu koyun budunu sicak su ile bir güzel yikadim ve ona "bundan sonra senin adin koyun degil, balik" dedim*

Ben giderim söför gider, bu dert burada biter..... Baba parası değil alın yazısı be koçum.... Varın sevgiyle mutlulukla kalın bu sıcak Nisan Pazartesi gününde...


 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..